Transportul fluvial cu barje pe Dunare – Rhein – Maine este unul dintre cele mai importante segmente de transport pe apa în prezent în Europa.Legatura dintre Portul Constanta si fluviul Dunarea este facilitata prin Canalul Dunare-Marea Neagra, care serveste drept unul dintre punctele forte ale portului. În consecinta, aceasta legatura strategica sporeste semnificativ rolul portului în comertul regional si international. Mai mult, volume substantiale de marfa sunt transportate de-a lungul fluviului Dunarea, legând Constanta de tari din Europa Centrala si de Est precum Bulgaria, Serbia, Ungaria, Austria, Slovacia, Germania, Tarile de Jos si Belgia. Aceasta retea extinsa subliniaza importanta canalului în promovarea integrarii economice si logistice în regiune.În calitate de navlositor/broker cu sediul în România, avem relatii foarte bune cu multi proprietari locali de slepuri fluviale si, de asemenea, cu proprietari straini de slepuri.Principalele marfuri transportate de barje pe Dunare sunt:îngrasaminte;cereale;produse din otel;proiecte si echipamente de ridicare grea; materiale de constructii;Majoritatea tonajului navlosit este reprezentat de barje fluviale autopropulsate de la 1000 tp pâna la 5000 dwt, dar si convoai de 4-6 slepuri.Utilizând Canalul Rin-Maine-Dunare-Marea Neagra, marfurile din Europa Centrala/Europa de Nord pot fi mutate în Marea Caspica fiind transbordate în Portul Constanta.