Ghidul Serviciilor
Majore Internazionale, Instalatii Gpl
inapoi la firma 13848 vizite
Poza Instalatii GPL injectie secventiala
Foto
Foto

UNITATEA DE CONTROL MILANO

Calculatorul MILANO are functia de a colecta si procesa informatii si pe baza acestora controleaza injectoarele. Unitatea electronica se bazeaza pe semnalul colectat de la injectoare (timpul de injectie), de la sonda lambda, de la senzorii de temperatura ai instalatiei, de senzorul de presiune si calculeaza timpul de injectie pe gaz.  Dozarea gazului se calculeaza pentru fiecare cilindru in timp real. In calculator este inregimentat un emulator pentru injectoarele de benzina. Carcasa de aluminiu protejeaza elementele electronice garantand motorului o buna functionare si rezistenta la interferente. Mufele cu fire special construite garanteaza o corecta conectare cu calculatorul. Pot exista 3 tipuri de calculatoare in functie de numarul de cilindri:

-versiunea pentru 4 cilindri, care se poate folosi si pentru cele cu 3 cilindri

-versiunea pentru 6 cilindri pentru masini cu 3,4,5 si 6 cilindri

-versiunea pentru 8 cilindri pentru masini cu 3,4,5,6 sau 8 cilindri

 

Calculatorul trebuie instalat in habitaclul motorului. Acesta va fi montat intr-un loc ferit de temperaturi inalte, scurgeri de apa.

 

COMUTATORUL

 Comutatorul ne permite sa schimbam de pe sistemul de benzina pe cel de gaz. Dupa  apasarea butonului vom auzi un sunet de la buzzer,ledurile de pe comutator ne va indica si nivelul de gaz in cooperare cu un sensor adegvat pe multivalva. In timpul functionarii  pe benzina comutatorul va fi fara nici un led. Electrovalvele vor fi inchise iar injectoarele nu vor lucra .  In acest caz calculatorul de gaz va fi in stand-by si nu va actiona asupra sistemului  original al benzinei. Dupa  apasarea pe buton va incepe sa clipeasca un led albastru care ne va informa ca sistemul este gata sa treaca pe gaz , dupa indeplinirea parametrilor de trecere . Parametrii de trecere sunt configurati de catre operator din soft.In momentul trecerii pe gaz ledul se va stabiliza si va aparea si nivelul de gaz. Nivelul de gaz va fi indicat folosind un senzor pe multivalva . Senzorul  MILANO este compatibil cu AEB 1050. In cazul cand sunt aprinse 4 leduri inseamna ca rezervorul este plin ,2 leduri inseamna jumatate iar cand va licari ledul rosu va indica rezerva din butelie. Comutatorul va fi montat in interiorul masinii intr-un loc vizibil si usor de folosit.    Pentru fixarea comutatorului este necesara o gaura de 8 mm, firele comutorului se vor conecta cu firele adecvate din calculator in mod normal culoare cu culoare. Firul rosu de la buzzer trebuie legat cu firul albastru din cablajul comutatorului,celalalt fir se leaga la masa, (pe firul negru din cablaj). Dupa terminarea  legaturilor se impinge comutatorul in gaura si daca este necesar se aplica si lipici pentru o fixare mai sigura.

 

REDUCTORUL

 Reducerea intr-o singura etapa garanteaza  vaporizarea gazului (trecerea din stare lichida  in stare de vapori). Presiunea se regleaza inainte de montaj  si trebuie sa si-o mentina, fiind  independenta de presiunea de vacum a motorului. Aceasta se regleaza intre 0,6-1,4 bari.sugerat este sa fie de 1 bar. Senzorul de temperatura care se instaleaza pe reductor impreuna cu calculatorul  nu da voie instalatiei sa treaca pe gaz  pana la trecerea pragului minim de temperatura,reductorul nefiind nevoit sa lucreze la temperaturi scazute asigurand totodata o buna functionare cat si indelungata. Reductorul poate fi instalat paralelsau perpendicular cu directia de mers. Datorita greutatii reductorul trebuie sa aiba o prindere solida facand astfel imposibil ca in timpul mersului sa loveasca alte elemente ale masini. Este necesar sa instalam reductorul in paralel cu sistemul de racire.In acest fel se elimina posibilitatea opririi lichidului de racire sa ajunga in reductor.

 

RAMPA DE INJECTOARE

 Calculatorul MILANO este compatibil cu rampa de injectoare MILANO.

 

SENZORUL DE MAP

Senzorul de presiune masoara  diferenta de presiune care iese din injectoare si presiunea de vacum din motor. Datorita folosirii unei mufe este usor de instalat si elimina astfel posibilitatea unei greseli. Dupa instalarea pe masina a sistemului de gaz  este necesar sa se instaleze si senzorul de map. Il vom monta pentru a prelua caracteristicile motorului lucrand pe gaz si pe  benzina.  Este mai important pentru masinile EURO 3 si EURO 4.  Proasta cofigurare duce la aparitia erorilor si aprinderea ledului CHECK.     

 

SENZORUL DE TEMPERATURA

Este necesar de a fi montat pe reductor.  Acesta permite masurarea cu precizie a temperaturii reductorului . Poate fi instalat in alta parte daca are o forma diferita.

 

FILTRELE DE GAZ

 Pentru protejarea injectoarelor este necesar  sa se  instaleze filtre de gaz.Instalatia contine un filtru de gaz lichid in electrovalva de gaz atasata pe reductor si unul in vaporizator pentru gazul vaporizat.Acestea asigura instalatiei o durata de lucru mai mare . Pentru rampa de injectoare MATRİX folosim inca un filtru de gaz montat intre vaporizator si rampa de injectoare.Cartusul se schimba la fiecare 20000 Km.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.