Ghidul Serviciilor
Marf Administrare - Administrare Imobile Ilfov
inapoi la firma 99 vizite
Poza Administrare tehnica
Foto

Prin intermediul serviciului de administrare tehnica, compania MARF Administrare asigura planificarea, organizarea, coordonarea si controlul activitatii de întretinere si dezvoltare armonioasa a proprietatii comune, în acord cu interesele proprietarilor, a deciziilor acestora si a resurselor alocate, avand urmatoarele obligatii:
- afisarea listelor lunare de plata a contributiilor la cheltuielile comune, în urma aprobarii de catre Cenzor si Presedintele asociatiei;
- ridicarea de la sediul asociatiei, a facturilor furnizorilor de utilitati si a prestatorilor de servicii;
- prezentarea Presedintelui spre semnare, a ordinelor de plata pentru furnizorii si prestatorii de servicii;
- verificarea periodica a indexului contoarelor de apa din apartamente, cu acordul proprietarilor si în prezenta unui reprezentant delegat al asociatiei;
- realizarea aprovizionarii cu materiale pentru curatenie si consumabile;
- inspectarea periodica a proprietatii comune, cu scopul de a identifica si remedia defectiunile aparute la instalatiile de folosinta comuna;


- Inspectarea proprietatii individuale, numai cu acordul proprietarilor si in conditiile stabilite de lege, cu scopul de a identifica si remedia defectiunile aparute la instalatiile de folosinta comuna;
- verificarea periodica a starii subsolului, a cailor de acces în imobil, a palierelor si ghenelor;
- monitorizarea garantiilor pentru echipamentele care se afla în perioada de garantie, precum si notificarea furnizorului care asigura garantia, cu privire la eventualele defectiuni aparute;
- alertarea furnizorilor, aflati sub contract cu asociatia, in cazul avariilor;
- prezentarea spre analiza Comitetului Executiv, a ofertelor furnizorilor de bunuri si servicii, supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora, alaturi de comisia formata din membrii desemnati ai asociatiei;
- controlul facturarii corecte a consumurilor de energie electrica, termica, apa, în functie de indexul contoarelor de bloc, în conformitate cu prevederile legale si normele metodologice de repartizare a consumurilor;
- întocmirea referatelor de necesitate, privind interventiile la partile comune;
- controlul îndeplinirii obligatiilor contractuale ale personalului angajat de asociatie si sesizarea Comitetului Executiv în cazul încalcarii acestora.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.