Acordam consultanta fiscala persoanelor fizice autorizate, întreprinderilor individuale, întreprinderilor familiale si societatilor comerciale atât înainte de înfiintare, cât si pe parcursul activitatii cu privire la:
– Impozitul pe profit pentru societatile comerciale;
– Impozitul pe dividende;
– Impozitul pe veniturile microîntreprinderilor;
– Impozitul pe venit pentru persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale si întreprinderile familiale pentru veniturile din activitatile independente, veniturile din salarii, veniturile din cedarea folosintei bunurilor, veniturile din investitii, veniturile din pensii, veniturile din activitatile agricole, veniturile din premii si jocuri de noroc;
– Impozitul pe veniturile obtinute din România de catre nerezidenti;
– Impozitul pe reprezentantele firmelor straine înfiintate în România;
– Taxa pe Valoarea Adaugata (TVA);
– Accize si alte taxe speciale;
– Impozite si taxe locale;
– Contributii sociale obligatorii.
De asemenea, întocmim si depunem documentatiile privind:
– înregistrarea în scopuri de TVA prin optiune sau prin depasirea plafonului legal;
– reînregistrarea în scopuri de TVA a persoanelor fizice autorizate, întreprinderilor individuale, întreprinderilor familiale si societatilor comerciale carora le-a fost anulata înregistrarea în scopuri de TVA;
– înregistrarea în Registrul Operatorilor Intracomunitari;
– înregistrarea de sedii secundare (puncte de lucru) cu/fara cod fiscal;
– schimbarea de domiciliu fiscal;
– stabilirea rezidentei fiscale în România a persoanelor fizice straine;
– înregistrarea reprezentantului fiscal;
– înregistrarea reprezentantelor firmelor straine în România;
– reactivarea societatilor comerciale;
– înregistrarea fiscala a persoanelor fizice care realizeaza venituri din activitati independente (PFA, profesii libere);
– suspendarea activitatii persoanelor fizice care desfasoara activitati independente (PFA, profesii libere);
– înregistrarea persoanelor impozabile în scopuri de TVA – societati comerciale: de la înfiintare, prin optiune dupa începerea activitatii sau prin depasirea plafonului legal;
– înregistrarea persoanelor impozabile în scopuri de TVA – persoane fizice autorizate: prin optiune de la înfiintare si dupa începerea activitatii;
– scoaterea din evidenta a platitorilor de TVA;
– înregistrare pentru depunerea electronica a declaratiilor fiscale;
– eliberarea cazierului fiscal;
– eliberarea Registrului Unic de Control si a Registrului de Evidenta Fiscala;
– eliberarea Certificatului de Atestare Fiscala;
– eliberarea oricaror altor documente care nu sunt cuprinse mai sus si care privesc persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale si întreprinderile familiale.