– întocmirea documentatiei legale pentru angajarea, concedierea, plecarea, detasarea si delegarea personalului salariat;
– întocmirea actelor aditionale la Contractele Individuale de Munca referitoare la orice modificare a conditiilor de munca ale salariatilor (timp de lucru, salariu etc.), a diverselor decizii ale administratorului (privind suspendarea Contractelor Individuale de Munca, modificarea si completarea Regulamentului Intern etc.);
– redactarea Regulamentului Intern si a organigramei;
– întocmirea statelor de plata si a declaratiei unice 112, precum si transmiterea acesteia on-line la ANAF;
– întocmirea pontajelor lunare pentru calculul salarial;
– calculul concediilor medicale, al concediilor maternale si al concediilor de odihna, precum si al tuturor indemnizatiilor cuvenite salariatilor prevazute de lege;
– înfiintarea Registrului Electronic General de Evidenta a Salariatilor (REGES) si gestionarea Contractelor Individuale de Munca prin intermediul programului informatic ReviSal;
– constituirea si gestionarea dosarelor de personal ale angajatilor Dvs.;
– evaluarea profesionala a angajatilor Dvs. (anuala, la sfârsitul perioadei de proba etc.);
– consultanta cu privire la întocmirea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate;
– consultanta asupra oricarui aspect legat de legislatia muncii.