Planificarea evenimentului
- Design-ul evenimentului – dezvoltarea temelor si a obiectivelor;
- Servicii de marketing; coordonare media;
- Creatie, tiparire si distributie de materiale la cerere (invitatii, brosuri, flyere, formulare de înregistrare, etc);
- Înscriere participanti, receptionare lucrari/mesaje;
- Rapoarte si evaluari la zi privind înscrierile la eveniment;
- Încasare taxe de participare;
- Planificarea agendei evenimentului;
- Evaluari si consultanta pentru bugetul evenimentului;
- Selectia locatiei, rezervari si negocieri de tarife preferentiale pentru hotel, sali de conferinte, facilitati publice si corporative;
- Aranjamente florale si decoratiuni pentru locatia aleasa;
- Planificarea serviciilor de catering, propunerea meniurilor;
- Servicii de transport;
- Planificarea programelor de divertisment si a întâlnirilor sociale pentru participanti;
- Alte servicii: ticketing, obtinere vize, tururi cu ghid, programe pentru însotitori.
Managementul evenimentelor
- Manageri si personal calificat pentru evenimentul dumneavoastra;
- Coordonarea serviciilor tuturor prestatorilor;
- Monitorizarea sosirilor si plecarilor; servicii de transfer;
- Înregistrarea participantilor la locul desfasurarii evenimentului;
- Servicii de secretariat;
- Catering: pauza de cafea, prânz, cina, cocktail-uri, cina festiva;
- Distributie de materiale participantilor;
- Servicii de traducere simultana;
- Aranjamente audio – video si de comunicare, retele de calculatoare; echipamente si servicii tehnice;
- Asigurarea serviciilor de paza pentru eveniment;
- Colectarea de informatii de la participanti, la cerere: sondaje, chestionare, comentarii etc.
- Promovarea evenimentului;
- Crearea si coordonarea evenimentelor adiacente.
Servicii post – eveniment
- Rapoarte detaliate ale evenimentului: participanti, lucrari, etc;
- Comunicate de presa si rapoarte media;
- Organizarea conferintei de presa post – eveniment;
- Analizarea informatiilor de la participanti, pregatirea rapoartelor/sintezelor;
- Compilarea si diseminarea informatiilor prin materiale tiparite, CD-uri, e-mail, brosuri, newsletter, la cerere;
- Elaborarea si expedierea „scrisorilor de multumire” participantilor, sponsorilor, etc;
- Servicii financiare;
- Planificarea evenimentelor viitoare.