Echipa noastra specializata in mutari de birouri si ambasade va sta la dispozitie cu un plan in etape al mutarii si transportului asfel incat mutarea va fi o problema rezolvata si in weekend.
Echipa este specializata in tehnici de impachetare, demontare,montarea mobilierului de birou.
Fiecare mutare de birouri , sedii de firma si ambasade este unica de aceia pe tot parcursul mutari va fi gestionata de un sef de echipa care va urmari si finaliza mutarea in bune conditii si in timpul stabilit.
ETAPELE MUTARII:
ESTIMAREA
Un reprezentant al firmei noastre se va deplasa la resedinta dumneavoastra pentru a estima volumul bunurilor ce vor fi mutate. Aceasta estimare este gratuita.
AMBALAREA
Inaintea mutarii, bunurile fragilele se pun in cutii speciale si se impacheteaza in hartie, individual, dosarele se vor pune in cutii mai mici pentru a putea fi mutate mai usor. Fiecare piesa de mobilier se va demonta si impacheta in plastic cu bule sau paturi speciale pentru mutari ,se va intocmi o lista de inventar unde fiecare cutie sau pachet va avea un numar si camera de unde a fost ridicat ( numele persoanei,etajul si al camerei).
INCARCAREA
Echipa noastra se va deplasa la adresa de incarcare la ora stabilita. Incarcare se va face cu mare atentie pentru a nu face stricaciuni, avand atentie in interiorul sediului la ( colturi, trepte, lift si usi ).
TRANSPORTUL
Bunurile vor fi transportate cu mijloacele noaste de transport iar personalul firmei va va tine la curent pe tot parcursul drumului.
DESCARCAREA
Cand se face descarcarea se va bifa in lista de inventar fiecare colet care intra in sediul firmei, iar dupa descarcare se va trece la despachetarea si montarea mobilierului si asezarea in locul dorit de dumneavoastra. Materialele folosite la mutare vor fi ridicate la o data stabilita.