Ghidul Serviciilor
Mgmt Audit & Bpo - Audit, Contabilitate Bucuresti
inapoi la firma 62 vizite
Poza Alte servicii contabile
Foto

Lean management este o metoda stiintifica care spijina in a produce mai ieftin, mai bine, la termenul cerut de client si cu flexibilitate la variatiile cererii. Lean management este o schimbare de strategie care dureaza. Unele rezultate apar imediat, altele în  timp. Implica toti angajatii, dar trebuie promovat si sustinut in primul rand de top management. Genereaza munca standardizata si calitate superioara.

Filozofia fundamentala în Lean o reprezinta definirea Valorii din punctul de vedere al clientului (consumator). Toate acele activitatii care nu adauga valoare în ochii clientului (ci doar genereaza costuri) sunt identificate ca Risipa. Lean nu se axeaza pe procesele individuale, ci imbunatateste intregul flux de valoare. Lean are ca scop cresterea productivitatii, eficientei si eficacitatii. Lean inseamna sa produci/oferi servicii conform cu ceea ce isi doreste clientul, la costul acceptabil de catre acesta si sa livrezi la momentul solicitat de client, toate acestea cu minimul de resurse posibil; 

Lean nu inseamna structuri organizationale speciale, nu inseamna investitii în tehnologie, nu inseamna proiecte uriase. Poate fi aplicat oriunde, oricand, de catre oricine, cu un oarecare antrenament si cu o mare dorinta de perfectionare. 

Lean ar trebui sa fie fundamentul oricarui proiect de crestere, indiferent de natura lui.

Deviza Lean:

Rezultat:  Compania va fi mai flexibila si astfel va fi capabila sa raspunda cerintelor clientului mult mai repede.  Se va crea o productie mai stabila cu sanse mai mari de a imbunatati performanta in toate procesele.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.