* Pachetul de baza: Inregistrarea în contabilitate a articolelor contabile pe baza documentelor primare;
* Intocmirea jurnalelor de vanzari si cumparari si stabilirea TVA-ului aferent, întocmirea decontului de T.V.A.
* Intocmirea registrului de casa si banca;
* Intocmirea declaratiilor privind obligatiile de plata la bugetul de stat (impozit pe salariu, cas, cass, somaj, etc);
* Intocmirea Balantei de verificare lunare, bazata pe documentele existente;
* Tinerea registrelor obligatorii (Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare, Registrul de evidenta fiscala) în conformitate cu cerintele legale;
* Calculul impozitului pe profit/venit;
* Tinerea Registrului de Mijloace Fixe si calculul amortizarii;
* Intocmirea situatiilor financiare anuale: bilant contabil, raport de gestiune, note la situatiile financiare;
* Verificarea si certificarea bilantului contabil.
* Pachetul extins: Intocmirea dosarelor de angajare;
* Intocmirea si înregistrarea la I.T.M. a contractelor individuale de munca si mentinerea relatiei cu aceasta institutie;
* Intocmirea statelor de plata;
* Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare aferente obligatiilor de plata la bugetul general consolidat (declaratia de cas, declaratia de sanatate si fnuass, declaratia de somaj, declaratia privind comisionul datorat la ITM, etc);
* Intocmirea si depunerea registrului de salariati;
* Intocmirea si depunerea fiselor fiscale.
Pa
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.