Înregistrarea în contabilitate a articolelor contabile pe baza documentelor primare;
Întocmirea jurnalelor de vânzari si cumparari si stabilirea TVA-ului aferent, întocmirea decontului de T.V.A.
Întocmirea registrului de casa si banca;
Întocmirea declaratiilor privind obligatiile de plata la bugetul de stat (impozit pe salariu, cas, cass, somaj, etc);
Întocmirea Balantei de verificare lunare, bazata pe documentele existente;
Tinerea registrelor obligatorii (Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare, Registrul de evidenta fiscala) în conformitate cu cerintele legale;
Calculul impozitului pe profit/venit;
Tinerea Registrului de Mijloace Fixe si calculul amortizarii;
Întocmirea situatiilor financiare anuale: bilant contabil, raport de gestiune, note la situatiile financiare;
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.