Solutiile Nurse Call au aparut din necesitatea in mediul medical de apelare imediata a personalului medical de catre pacientul prezent in rezerva medicala.
Astfel, solutiile Nurse Call sunt recomandate in principal pentru semnalizarea urgentelor in spitale, permitand contactarea si alertarea personalului de ingrijire atat acustic cat si vizual de catre pacient prin apasarea unui buton.
Printre avantajele solutiilor Nurse Call enumeram:
• imbunatatirea calitatii actului medical
• interventia personalului medical in timp util pentru solutionarea unor situatii de urgenta
• cresterea satisfactiei pacientilor si a increderii acestora in personalul medical
• platforma de comunicare special conceputa pentru spitale si clinici cu scopul de a imbunatati semnalarea acustica si vizuala in cazul unei urgente, prin apasarea unui buton
• reducerea timpului de interventie a echipei de interventie catre pacienti care permite un grad ridicat al fluiditatii comunicarii
• echipamente cu design placut, rezistente in timp si usor de folosit, cu posibilitate de integrare in orice aplicatie de adresare publica, telefonie, CATV, controlul luminozitatii din salon prin folosirea unui singur dispozitiv (o telecomanda) montat la patul fiecarui pacient.
Solutiile Nurse Call permit:
• dentificarea precisa a apelantului (ora, data, locatie)
• apelare diferentiata – normala sau de urgenta
• inregistrarea apelurilor efectuate
• prioritizarea apelurilor
• integrare cu sistem de paging
• raportare detaliata a apelurilor efectuate si a activitatii personalului de ingrijire.
Astfel dialogul pacient- cadru medical este posibil si complet eficient prin intermediul solutiei de Nurse Call pe care o propunem tuturor centrelor medicale si centrelor de ingrijire care au capacitatea de a gazdui pacienti.
Mifa Systems Group intelege necesitatea desfasurarii actului medical in conditii premium si sustine si propune solutii bazate pe tehnologii fiabile si de ultima generatie ai marilor producatori de echipamente: Intercall, Schrack , Polon Alpha s.a.