GPL in faza lichida iese din rezervor prin multivalva (care dealtfel participa si la umperea rezervorului, fiind in legatura cu priza externa de combustibil) si este condus spre compartimentul motor prin intermediul unei conducte. Conducta traverseaza o electrovalva GPL care permite curgerea acestuia numai cand motorul este pornitsi comutatorul este in pozitia GPL. in compartimentul motorului este amplasat reductorul-vaporizator, unde GPL intra si suporta o scadere de presiune simultan cu trecerea in faza gazoasa, de la reductor GPL ajunge in mixerul aer/combustibil care, plasat pe traseul de admisie, elibereaza un debit de gaz corespunzator cu solicitarea motorului (reprezentata de depresiunea generata in corpul mixerului) incat sa asigure carburatia optima functie de stilul de conducere, consum si emisia de noxe. Comutatorul asigura pornirea cu gaz cu un sistem autoamat de temporizare pentru imbogatirea amestecului de pornire si permite, in orice moment, utilizatorului sa schibme combustibilul dorit, indicand nivelul GPL din rezervor. Pe durata functionarii cu GPL electrovalva de benzina intrerupe alimentarea cu benzina a motorului, in timp ce in cazul functionarii pe benzina, alimentarea cu GPL a motorului este intrerupta de electrovalva GPL.