Estimare si consultanta gratuita
O mutare eficienta si bine organizata
Personalizarea serviciului de mutare conform cerintelor dumneavoastra
Personal responsabil si profesionist
Materiale de impachetat de ce mai buna calitate
Asigurare pe intreg procesul mutarii
Dezasamblarea si reasamblarea mobilerului
Dispunem de autoutilitare si echipamente speciale pentru manipularea si transportul mobilierului si bunurilor dvs. Servicii de ambalare si manipulare se realizeaza folosind echipamente proprii si echipe formate din oameni profesionisti.
Gratie experientei in mutari birouri sau sedii, planificam in detaliu, organizam si finalizam in timp util si in cele mai bune conditii intreg procesul de mutare, pentru parteneriate avantajoase si de durata.
Mutari de mari dimensiuniMutari.ro face fata fiecarei provocari, chiar si in mutari de mari dimensiuni pentru firme, clinici, echipamente medicale, mutari casnice sau industriale. Gratie experientei acumulate de-a lungul activitatii, echipa noastra dispune de calificarea si instruirea in domeniul mutarilor.
In functie de complexitatea operatiunii, punem la dispozitia clientilor elemente de ridicare, precum cabluri, chingi, chei de tachelaj dar si utilaje necesare acestor operatiuni: macarale, cricuri hidraulice, stivuitoare s.a.m.d.
Etapele mutarii unei firme Pasul 1: PlanificareaPrima etapa a unei mutari de birouri reusite este planificarea.
Dupa trimiterea informatiilor de baza, folosind formularul din partea dreapta, disponibil pe site-ul nostru, unul dintre specialistii nostri va va contacta pentru o intalnire unde vor fi determinate cu exactitate nevoile specifice ale mutarii dumneavoastra si va fi trasat planul mutarii, respectiv serviciile ce trebuie desfasurate, materialele si echipamentele necesare, durata de timp si costurile detaliate.
Intelegem ca fiecare mutare este unica si oferim consultanta gratuita de la inceputul planificarii pana la finalizarea mutarii.
Pasul 2: Livrarea materialelor pentru impachetareUrmatoarea etapa este livrarea in avans a materialelor de impachetare necesare, concepute astfel incat sa asigure transportul obiectelor dumneavoastra in deplina siguranta.
Pasul 3: EtichetareaA treia etapa este etichetarea obiectelor, dupa numele angajatilor, camera/departament si locatia exacta unde vor fi plasate, pentru a asigura o mutare cat mai eficienta cu putinta.
Pasul 4: ImpachetareaDupa etichetare, echipa noastra va sosi la data si ora stabilita pentru a impacheta obiectele dumneavoastra (mobilier, arhiva, documente, echipament IT etc.). Daca va fi necesar mobilierul va fi dezasamblat si apoi asamblat.
Pasul 5: LivrareaObiectele dumneavoastra vor fi incarcate in camioanele noastre si transportate in siguranta catre noua destinatie, unde vor fi plasate si repartizate conform indicatiilor dumneavoastra.
Ambalajele folosite in timpul mutarii sunt apoi colectate si astfel putem spune ca mutarea este finalizata cu succes.