Viata intr-un bloc de apartamente presupune luarea unor decizii comune la nivelul asociatiei de proprietari, plata facturilor pentru cheltuielile comune, precum si rezolvarea a numeroase probleme ce pot aparea in mod neprevazut. Neo Admin va pune la dispozitie servicii complete de administrare imobile bucuresti la cel mai bun pret, garantand calitatea ireprosabila a serviciilor prestate.
Administrarea unui imobil presupune, in plus, remedierea problemelor curente dintr-o cladire (in spatiile comune), calcularea exacta a contributiei fiecarui apartament la plata intretinerii, afisarea listelor de intretinere (la avizierul blocului si in format electronic), precum si obtinerea avizelor necesare atunci cand este nevoie de bransari la utilitati sau retele de comunicatii.
Servicii complete de administrare imobile bucuresti.
Neo Admin garanteaza transparenta maxima si un tarif lunar fix pentru prestarea acestui serviciu. Intervenim cu promptitudine ori de cate ori poate aparea o avarie sau o situatie ce necesita rezolvare urgenta.
Astfel, serviciile de administrare imobile sector 1 (sau alte sectoare) oferite de firma noastra sunt eficientizate la maximum prin angajarea de specialisti cu experienta in domeniu, oameni care pot identifica cele mai bune solutii particularizate pentru fiecare condominiu. Toti angajatii nostri sunt administratori autorizati a caror activitate dedicata domeniului va va aduce numai beneficii.
In prezent, avem in desfasurare numeroase contracte cu asociatii de proprietari pentru administrare completa imobile bucuresti, iar bogata experienta acumulata de noi ne-a permis sa identificam de fiecare data solutii personalizate pentru asociatiile de proprietari. Nu exista costuri ascunse in oferta de pret comunicata clientilor nostri, iar beneficiile pe care le aveti sunt numeroase.
Pe scurt, va putem spune ca in acest pachet de administrare completa imobile bucuresti includem:
• Calculul si afisarea listelor de intretinere cu defalcarea tuturor cheltuielile incluse, in fiecare luna.
• Incasarea cotelor de intretinere.
• Evidenta contabila a tuturor operatiunilor desfasurate.
• Intocmirea si actualizarea tuturor registrelor obligatorii.
• Evidenta furnizorilor pe termene scadente si plata acestora in termen.
• Calculul salariilor, intocmirea si depunerea declaratiilor si plata impozitelor si contributiilor aferente.
• Intocmirea lunara si depunerea semestriala a situatiei elementelor de activ si de pasiv.
• Inspectarea proprietatii comune la intervale regulate de timp, in vederea identificarii problemelor ?i a reparatiilor necesare.
• Comunicarea cu asociatia de proprietari in privinta masurilor necesare pentru reparatiile si intretinerea spatiilor comune.
• Asigurarea accesului la arhiva si consultarea documentelor solicitate, de fiecare data cand este necesar.
• Gestionarea transparenta a activitatii de administrare a imobilelor.
• Alte servicii necesare.