Un logo (probabil o prescurtare de la logogramă, din logo- cuvînt şi -gramă scriere?), numit uneori şi sigla ,este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizaţii, a unui eveniment etc.
Logo -ul poate fi compus din una sau mai multe litere, o imagine sau o combinaţie a acestor elemente. Un logo al unei întreprinderi trebuie să fie clar de recunoscut şi să se identifice cu o caracteristică pentru întreaga întreprindere. În contextul legal logoul este şi marca înregistrată unei firme, a unui produs, a unei organizaţii, a unui eveniment etc. De obicei agenţii de publicitate însărcinează designerii cu crearea unui logo respectiv.
Logo -ul trebuie să evidenţieze semnificaţia numelui sau activitatea companiei şi să redea renumele acesteia. Acest lucru poate fi realizat printr-un simbol grafic şi/sau al unui scris selectat. Pentru aceasta trebuie să fie aplicată formulă KISS? (Keep It Short (and) Simple), ceea ce înseamnă ce este simplu se memorează uşor.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.