agentii de securitate vor beneficia de o lista întocmita în prealabil de catre reprezentantii beneficiarului cu furnizorii si angajatii proprii.
verificarea actelor de identitate ale persoanelor, respectiv buletinul de identitate (C.I.), care, daca specificul situatiei din obiectiv o impune, se va efectua strict în aria de acoperire a sistemului video.
verificarea unor documente oficiale prevazute cu fotografie ca: legitimatia de serviciu, badge de acces, etc.
stabilirea datelor de identitate ale persoanei (nume, prenume, domiciliu, resedinta, loc de munca).
Pastrarea legaturii permanente prin mijloace tehnice – statie de emisie-receptie sau telefon – cu reprezentantul Beneficiarului, cu privire la accesul furnizorilor în obiectiv.
Trecerea datelor într-un registru special de control acces persoane.
În cazuri exceptionale si în functie de solicitari, se va proceda la control corporal si al îmbracamintii.
NB – daca nu exista o încapere speciala destinata acestui scop, legislatia nu permite acest fel de control.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.