Loredana Niculae – Managing Partner
Cu o experienţă de peste 12 ani în marketing şi management strategic al companiilor B2B de IT și servicii, Loredana Niculae, Managing Partner la NNC Services, ocupă şi funcţia de coordonator de marketing al AMCOR (Asociaţia Consultanţilor de Management din România).
Este membru în consiliul de decizie al mai multor companii de servicii profesionale şi IT, şi colaborează activ cu asociaţii şi publicaţii renumite din domeniul afacerilor.
Proiectele abordate până în prezent îi oferă o experienţă relevantă în consultanţa de marketing strategic şi management, coaching şi keynote speeches pe domeniile de specializare, completate de o viziune “open minded” şi determinarea cu care abordează orice provocare profesională.
Oana Burghelea – Senior Marcom Consultant, CMC
Oana are o experienţă de 6 ani în marketing şi comunicare pentru domeniul IT&C b2b. Ea este în prezent consultant senior în marketing şi comunicare în cadrul NNC şi, de asemenea, unul dintre cei 24 de Certified Management Consultants (CMC) din România, certificare acordata local de AMCOR (Asociatia Consultantilor in Management din Romania). Din 2008, când s-a alăturat echipei NNC, Oana a fost implicată în zeci de proiecte de marketing şi comunicare pentru clienţi din industria IT b2b locală şi internaţională, precum şi din alte verticale de piaţă.
Principalele sale zone de expertiză: marketing strategic, PR şi comunicare b2b, comunicare new media, planificare şi strategie pentru evenimente b2b, consultanţă pentru strategii de marketing, generare de leaduri, project management.
Alexandra Ungureanu - Associate Strategy Consultant
Alexandra are peste 4 ani de experienţă în marketing şi strategie, fiind coordonator a numeroase proiecte complexe de management, generare de leaduri şi consultanţă strategică.
Proiectele pe care a lucrat până acum i-au adus o experienţă semnificativă în domeniul consultanţei la nivel internaţional, în special în ceea ce priveşte strategia şi planificarea, precum şi coordonarea echipelor de proiect.
Alexandra are studii aprofundate de marketing şi deţine cunoştinţe solide de limbi străine şi IT. Acestea s-au dovedit a fi atuuri importante în proiectele de management strategic pentru companii mici şi medii, precum şi în implementarea de proiecte de consultanţă în industria IT b2b.
Echipa de consultanţi