In cadrul serviciilor de administrare personal firma OMHR CONCEPT se adreseaza fiecarui business cu o serie de activitati specifice dupa cum urmeaza:
Realizarea auditului pentru toate dosarele de personal din cadrul companiei;
Intocmirea contratelor individuale de munca si a tuturor actelor aditionale fiecarui contract individual de munca;
Intocmirea in format electronic a dosarului de personal din cadrul companiei, incluzand aici contractele de munca, actele aditionale aferente contractelor de munca, deciziile de suspendare, decizii de incetare a contractului de munca, etc.);
Intocmirea deciziilor de lichidare si a notelor de lichidare;
Gestionarea unei baze de date cu personalul salariat si actualizarea acestuia la zi;
Completarea si depunerea Registrului de Evidenta al Salariatilor respectand termenele legale prevazute de lege pentru aceasta activitate;
Completarea si eliberarea de adeverinte necesare salariatilor pentru medic, somaj, venit lunar, stagiu de cotizare, vechime, etc;
Asistenta operationala in administrarea de personal a companiei;
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.