Ghidul Serviciilor
Openvision Data - Service Computere Si Solutii It Bucuresti
inapoi la firma 590 vizite
Poza Servicii audit IT
Foto

Auditul IT reprezinta procesul de colectare si evaluarea a sistemelor informatice (hardware) precum si solutiile software IT folosite din cadrul unei organizatii. Acesta este primul proces ce trebuie realizat in relatia client – prestator servicii IT. Prin audit se face legatura intre cerintele specifice business-ului respectiv si actuala organizare a resurselor IT. Intre resursele tehnologice si afacerea dumneavoastra trebuie sa exista un echilibru. Fara acesta este posibil sa nu fiti multumiti de investitiile facute in echipamente si software si nici de costurile de exploatare ale acestora.

Procesul de audit implica verificarea inventarului IT (echipamente, software), verificarea configuratiilor, procedurile si politicile legate de exploatarea echipamentelor IT si software-ului aferent, interviuri cu personalul IT (in cazul in care exista), cat si cu angajatii.

Printr-un proces de acest fel putem depista daca nevoile legate de infrastructura IT sunt satisfacute si daca exista cerinte noi. Rezultatul este un document ce sumarizeaza configuratia actuala a retelei, cu plusurile si minusurile acesteia. Pentru fiecare problema depistata in urma procesului de audit, echipa Openvision are cu siguranta o solutie!

 

Cum va ajuta

Identificati deficiente ale sistemului IT Realizati o analiza a licentelor existente in companie Evaluati riscul IT la nivel de companie Identificati cele mai bune practici de investitie in IT asa incat sa beneficiati de intregul potential al sistemului Dezvoltati un plan strategic de dezvoltare al infrastructurii IT Alegeti metoda ideala de a proteja informatiile existente in compania dumneavoastra Organizati managementul si monitorizarea departamentului IT Dezvoltarea unui plan de upgrade si troubleshooting al retelei Realizati o strategie de legalizare a licentelor software  

 

Pasii principali ai auditului infrastructurii IT Analiza preliminara

Definirea obiectivelor si a cerintelor pentru sistemele si componentele IT Colectarea de date, interviuri cu echipa IT Dezvoltarea si armonizarea procedurilor si planului de audit IT

Cercetarea

Studierea retelei Inventarul hardware si software Analiza licentelor existente si planificarea procesului de legalizare software Centralizarea informatiilor despre erorile aparute in serviciile cheie Analiza deficientelor in sistemul informatic si a limitarilor infrastructurii Dezvoltarea unui prototip virtual al infrastructurii clientului

Procesarea rezultatelor auditului si generarea de rapoarte

Dezvoltarea planului de retea la nivel geografic (in anumite cazuri) Descrierea deficientelor si a sectiunilor vulnerabile ale sistemului existent Recomandarea de masuri pentru optimizarea sistemului companiei Pregatirea unui plan de modernizare, servicii de migrare pornind de la prototipul virtual de infrastructura realizat Propuneri pentru selectarea schemei optime de finantare a achizitiilor hardware si software

Rezultatele auditului

Evaluare a eficientei intregii infrastructuri IT a companiei Identificarea deficientelor in designul infrastructurii Recomandari pentru corectarea erorilor din retea Metode de optimizare a componentelor sistemului Planuri pe termen lung si scurt pentru a moderniza structura retelei, a serverelor si ale echipamentelor de retea

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.