ADMINISTRARE DE PERSONAL
Gestionarea Registrului General de Evidenta Salariatilor în format electronic si transmiterea oricarei modificari catre Inspectoratul Teritorial de Munca;
Întocmirea si gestionarea dosarelor de personal;
Suport privind intocmirea fiselor de post si a Regulamentului Intern – la solicitarea clientului;
Eliberare adeverinte pentru salariati;
Consultanta cu privire la legislatia muncii;
Reprezentarea clientului în relatiile cu ITM, Casa de Sanatate, ANOFM, etc.
Asistenta în procesul de recrutare al personalului din departamentul financiar-contabil precum si formarea acestora;
SALARIZARE
Întocmirea statelor de plata pe baza pontajelor prezentate de catre beneficiar;
Calculul salariilor, a taxelor salariale de plata pe baza pontajelor/foilor colective de lucru;
Întocmirea si depunerea declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate – Declaratia 112;
Întocmirea declaratiei informative privind impozitul retinut la sursa – Declaratia 205;
Analize/prognoze in legatura cu remunerarea personalului;
Furnizarea de informari legislative in domeniul salarizarii;
Asistenta în implementarea modificarilor legislative in domeniul salarizarii;