Ghidul Serviciilor
Oracle Romania - Aplicatii Cloud
inapoi la firma 577 vizite
Poza Servicii de asistentă Oracle
Foto

Oracle asigură servicii de asistenţă de bază, care includ asistenţă tehnică non-stop, resurse de asistenţă proactivă puternice şi actualizare de produse. Cu acoperire globală şi mai mult de 50.000 de ingineri de dezvoltare şi de specialişti în asistenţă pentru clienţi, Oracle oferă un serviciu complet, fiabil şi perfect integrat.

 

Telefon Romania:

0213678810

0213677047

 

Asistenţă pentru produse achiziţionată

Oracle dedică resurse semnificative pentru a se asigura că dumneavoastră—în calitate de client al unei companii predecesoare care fuzionează cu Oracle—beneficiaţi de gestionare specială şi asistenţă extraordinară în timpul tranziţiei oamenilor, proceselor, instrumentelor şi entităţilor companiei. Accesaţi asistenţa pentru produsele dumneavoastră:

Online: Accesaţi My Oracle Support pentru a găsi răspunsuri în baza de cunoştinţe Oracle Support, pentru a trimite, actualiza sau evalua solicitările de servicii, pentru a implica My Oracle Support Community, pentru a descărca actualizări de software şi pentru a descoperi instrumentele de asistenţă proactivă şi cele mai bune practici. (Pentru a accesa My Oracle Support, trebuie să aveţi achiziţionată asistenţa, să aveţi un abonament activ în cloud sau o licenţă pentru o versiune de încercare în cloud).

Pentru a reînnoi serviciile de asistenţă on-premise, conectaţi-vă la http://supportrenewal.oracle.com pentru a examina şi accepta reînnoirea. Pentru mai multe informaţii despre acceptarea reînnoirii, înscrierea la programul de reînnoire automată, modificarea adresei sau a informaţiilor de contact, a opţiunilor de plată sau dacă aveţi întrebări despre facturare, consultaţi: Ajutor privind reînnoirea serviciilor de asistenţă sau Ajutor privind reînnoirea serviciilor de asistenţă. Pentru întrebări cu privire la reînnoirea serviciilor de asistenţă on-premises, inclusiv date, cantităţi, identificatori de asistenţă, numere de serie, preţuri, Lifetime Support Policy, termeni şi condiţii, politici de asistenţă tehnică sau pentru mai multe informaţii cu privire la Oracle Premier Support, apelaţi numărul Oracle Premier Support Renewal Center listat mai jos, cu excepţia Oracle Cloud şi Oracle MICROS (domeniul hotelier şi retail).

Reţineţi: Orice apel efectuat va fi înregistrat şi stocat conform legislaţiei locale, cu excepţia cazului în care optaţi să nu utilizaţi această funcţie.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.