Evidenta cheltuielilor lunare ale societatii;
Evidenta facturilor emise (a veniturilor societatii);
Întocmirea urmatoarelor registre:
Tinerea evidentei clientilor si a furnizorilor;
Evidenta gestiunii de marfuri, materii prime si materiale;
Întocmirea situatiei privind stocurile la orice data dorita;
Tinerea evidentei mijloacelor fixe si a amortizarilor acestora;
Întocmirea situatiei privind mijloacele fixe si amortizarea acestora la orice data dorita;
Întocmirea Listelor de inventariere privind stocurile la sfârsitul exercitiului financiar si la orice data dorita;
Evidenta disponibilitatilor în conturile curente la banci;
Evidenta Avansurilor spre decontare;
Evidenta Compensarilor efectuate între societati;
Întocmirea Balantei de verificare lunare;
Întocmirea fiselor de cont;
Întocmirea si depunerea la Administratia Financiara a Situatiei Impozitului pe Venit, Decontului de TVA, Datorii la Bugetul Statului, Casa Asigurarilor Sociale, Sanatate, Somaj etc;
Întocmirea si depunerea la Administratia Financiara si la Registrul Comertului a Situatiilor financiare anuale si Situatia Patrimoniului;
Întocmirea de situatii necesare Managerului societatii, cum ar fi: