Centrala telefonica - Serverul de comunicatii (CS) - Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise este o solutie cu un nivel ridicat de scalabilitate, bazat pe o platforma de servere de comunicatii, cu o aplicatie software care asigura procesarea apelurilor multimedia atât pentru Alcatel-Lucent cât si pentru clienti/telefoane terte, inclusiv TDM, IP si SIP. Aceasta puternica aplicatie de procesare a apelurilor ofera caracteristici de telefonie pentru afaceri la nivel international, pentru companiile medii, mari si foarte mari si pune la dispozitie alegerea unei solutii de telefonie IP, centralizata sau descentralizata.
Serverul de comunicatii Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise furnizeaza solutii pentru orice retea IP si/sau retea de comunicatii proprietara, integrând ultimele tehnologii Linux, XML, SIP, VXML si practicile standard de tip deschis, cum ar fi QSIG, H.323, CSTA si SIP. Ofera o gama larga de posibilitati de scalare, de la 10 la 100,000 utilizatori care pot fi raspânditi în multiple locatii geografice. În plus, ofera solutii performante de transport in timp real, cu o fiabilitate de 99.999%.
Specificatii tehnice
Software
- Client/server
- Sistem de operare cu micro kernel Chorus MIX
- Baza de date SQL/CQL
- compatibil Linux LILO/GRUB
- Linux Red Hat si Linux Kernel 2.4.17
Sistem
- Sistem centralizat sau distribuit
- server de comunicare si duplicare baza de date
- basculare (fail-over) comunicari continue datorita posibilitatii integrarii a 2 servere: main si standby
- watchdog server de comunicare pasiv: central sau la distanta
- server unic: 15,000 utilizatori IP/5,000 utilizatori TDM
- 100 servere într-o singura retea
- servere legate în retea, 100,000 utilizatori IP/TDM cu imagine unica
- 250 servere într-o supra-retea
- >1 milion utilizatori într-o supra-retea
- BHCC pe server: 300,000
Hardware
- servere de aplicatii industriale sau “in-the-skin processing”
- conectivitate Ethernet nativ pe toate CPU
- hardware modular
- switching TDM sau IP
- alimentare la reteaua electrica
- alimentare auxiliara la reteaua electrica
Facilitati:
- 500+ facilitati telefonie “business”
- Comunicatii SIP incorporate
- facilitati telefonie SIP
- SIP trunking
- Servicii de operatorie
- Posta vocala si fax mail
- Servicii avansate de call center
- Facilitati telefonie complexe pentru DECT
- Voice over Wireless LAN
- Cellular extension
- Sisteme de redundanta PCS
- VoIP Encryption
- Servicii multicompanii/departamente
- Servicii cu aplicatii hotel/spital