Ghidul Serviciilor
Ax Perpetuum, Cluj-Napoca - Produse Pentru Amenajari Interioare Si Exterioare
inapoi la firma 1864 vizite
Poza Despre noi
Foto

Înfiinţată în anul 1994 la Cluj-Napoca, firma Perpetuum are ca obiect de activitate importul, distribuţia şi producţia produselor pentru amenajări interioare şi exterioare (pardoseli, plinte, profile si accesorii pentru montajul pardoselilor, usi, perdele, draperii, tapiterii, lenjerii de pat, prosoape etc.). În plus, divizia contract a firmei Perpetuum este calificată în oferirea unor servicii profesionale complete de consultanţă şi montaj, prioritar persoanelor juridice, utilizând tehnologiile de vârf din domeniul amenajării mediului de viaţă.Preocuparea constantă a firmei Perpetuum de a asigura partenerilor săi cele mai inovative produse, la un raport optim de calitate-preţ, a dus la construirea unei game sortimentale complexe şi dinamice, în pas cu cerinţele mereu în schimbare ale partenerilor de afaceri. Astfel, putem garanta soluţii inteligente pentru satisfacerea celor mai variate şi mai exigente nevoi ale partenerilor de afaceri, pe următoarele categorii de produse:• mocheta de uz casnic si cu caracteristici speciale (personalizata, ignifugata, tratata antimurdarie, antistatica)• linoleum si covor PVC de uz casnic si profesional, cu caracteristici speciale (pentru spitale si cabinete medicale, bucatarii, sali de sport, sali de dans, mijloace de transport, depozite, birouri, magazine)• parchet si izolatie parchet (laminat, stratificat, masiv)• perdele, draperii, tapiterii de uz domestic si cu proprietati specifice pentru hoteluri si restaurante (ignifugate, antibacteriene, antifonice, teflonate, cu caracteristici de filtrare a aerului)• produse textile de uz casnic, respectiv pentru hoteluri si restaurante: lenjerii de pat, cuverturi, prosoape, halate de baie, covorase de baie, fete de masa, runnere, naproane, servetele (cu posibilitate de personalizare, teflonate, rezistente la temperaturi de pana la 90 grade, tratate impotriva ingalbenirii)• usi Porta Doors de uz casnic, respectiv pentru destinatii speciale (ignifugate, izolate fonic pana la 42 db)• stergatoare si presuri profesionale de uz casnic si pentru birouri si magazine• pardoseli sportive profesionale din covor PVC si poliuretan turnat• gazoane artificiale ornamentale, respectiv pentru diferite terenuri sportive• podele de exterior Torro Timber dintr-un material compozit novator (75% fibre de lemn imbinat cu un material termoplastic)• produse profesionale de curatenie (detergenti pentru mocheta, covoare, linoleum, parchet, aspiratoare profesionale, carucioare hotel, spital sau birou)• plinte, profile si accesorii pentru montajul pardoselilor (din PVC, MDF, metalice)Canalele de distributie pe care firma Perpetuum opereaza sunt:• Contract (avand ca obiect satisfacerea nevoilor speciale ale unor persoane juridice: hoteluri, restaurante, baze sportive, spitale, clinici, scoli etc.)• Retail (marile reţele DIY şi C&C prezente în ţara noastră, plus o reţea de peste 150 de magazine partenere specializate din întreaga ţară) şi • Magazine de prezentare (la Cluj-Napoca si la Satu Mare)Fiecărui canal de distributie îi corespunde o divizie specializată în cadrul firmei, cu personal înalt calificat, în vederea oferirii unor soluţii profesionale complete partenerilor Perpetuum.Cu un sediu logistic de 8.800 mp la Cluj-Napoca şi un depozit tampon la Bucuresti, respectiv o flotă logistică proprie cu contracte cu transportatori terţi, produsele Perpetuum ajung promt şi -îin condiţii optime chiar si în cele mai îndepărtate colţuri ale ţării.O etapă importantă în evoluţia şi maturizarea organizaţiei noastre a constituit-o implementarea în anul 2005 a unui sistem de management al calităţii ISO - 9001:2001; respectiv implementarea sistemului de management al calităţii mediului ISO 14001:2005, pentru Departamentul Mobilier. Sistemul de management a fost implementat de către firma SRAC.Certificarea ISO a dus la crearea unor avantaje competitive pentru firma Perpetuum, precum: • o administrare eficienta si transparenta• focalizarea pe client si cresterea gradului de satisfacere al acestuia• dezvoltarea unei culturi organizationale centrată pe calitate.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.