Acte necesare infiintare SRL:
acte infiintare srl infiintari firme infiintare societate comerciala inmatriculari societati infiintari societatiReinvent ConsultingCopie B.I./C.I./Pasaport - Asociat(i)/ Administrator(i);
Copie Contract Spatiu- al locatiei in care se va afla sediul social - in cazul in care nu se opteaza pentru gazduirea sediului pe cabinet de avocat.
Copii acte identitate proprietari spatiu;
Acord vecini si asociatie proprietari daca spatiul este la bloc;
Specimen semnatura - gratuit la ONRC sau contra cost la notar;
Declaratia de asociat - gratuit la avocatul Reinvent Consulting sau contra cost la notar;
3-5 variante pentru denumirea viitoarei dumnevoastre societati - va punem la dispozitie aplicatia online Reinvent Consulting: GENERARE NUME FIRMA.
Obligatii dupa infiintare firma:
In maximum 30 de zile de la finalizarea procesului de infiintare a firmei trebuie cumparate de la Administratia Finantelor Publice urmatoarele registre:
Registrul unic de control – sunt necesare unul pentru sediul social si cate unul pentru fiecare sediu secundar/ punct de lucru;
Registrul de evidenta fiscala – pentru societatile platitoare de impozit pe profit.