Informatii publice, petitii, sesizari si reclamatii
Activitatea de solutionare a petitiilor este reglementata de Ordonanta Guvernului nr. 27/2002, aprobata de Legea nr. 233 din 23 aprilie 2002.
Prin petitie se intelege cererea, reclamatia, sesizarea sau propunerea formulata in scris, ori prin posta electronica, pe care un cetatean sau o organizatie legal constituita o poate adresa autoritatilor si institutiilor publice centrale si locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale, companiilor si societatilor nationale, societatilor comerciale de interes judetean sau local, precum si regiilor autonome, denumite autoritati si institutii publice.
Petitiile anonime sau cele in care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului nu se iau in considerare si se claseaza.
Cererea, petitia sau reclamatia trebuie sa contina o descriere detaliata a imprejurarilor in care s-au produs faptele sau sa indice temeiul legal in care se face solicitarea.
Relatii cu publicul:
Bucuresti, strada Razoare nr. 5,
Sector 6, cod 050506
Telefon: 021.316.25.98 interior 19338,
Fax: 021.312.11.89,
E-mail: pfr@igpf.ro.