Tehnologia se schimba zilnic si de aceea noi cei de la Power Support va vom ajuta sa folositi tehnologia de ultima ora pentru a asigura utilizarea cat mai buna a retelei dumneavoastra. Folosind serviciile noastre proactive de IT va asigurati ca reteaua dumneavoastra este protejata si ca angajatii dumneavoastra au acces la o echipa de suport tehnic intr-un mod prompt si eficient.
Servicii de asistenta pe care va puteti baza 24 de ore din 24
Serviciile nostre de Suport Tehnic sunt la dispozitia dumneavoastra 24 de ore din 24 prin intermediul aplicatiei HelpDesk . Cu asistenta IT a firmei noastre prin e-mail, remote, telefon, sau la fata locului putem sa ne ajutam clientii in rezolvarea problemelor IT.
Power Support ofera servicii de mentenanta IT ce cuprinde lucruri incepand de la diagnostic, repararea si upgradarea hardware a PC-ului, pana la mutarea datelor de user intre computere, de asemenea si configurarea si mentinerea aplicatiilor de afaceri comune cum ar fi Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook si Microsoft Office 365. De asemenea suntem specializati si in securitatea domeniul IT cum ar fi inlaturarea de spyware, malware si virusi. Asta permite angajatilor dumneavoastra sa se concentreze pe productivitate si nu pe erori ale calculatorului sau probleme de suport tehnic.
Structura Serviciilor Helpdesk
Helpdesk IT Telefonic – are ca scop identificarea situatiei sesizate si reprezinta o prima incercare de solutionare a problemei de la distanta prin indrumarea utilizatorului, oferindu-i acestuia informatiile necesare pentru rezolvarea problemei. Colaborand cu noi, veti primi sfaturi si indrumari de la o intreaga echipa, special instruita in acest sens, care beneficiaza de o vasta experienta in helpdesk telefonic.
Helpdesk IT Remote – presupune conectarea la statiile de lucru ale utilizatorilor sau la serverele centralizate de la distanta in scopul remedierii problemelor semnalate. Similara prezentei reale ale operatorului, utilizatorul poate observa in timp real, pe propriul monitor modalitatea de rezolvare a situatie sesizate, putand acumula cunostinte pentru o eventuala situatie de acelasi fel care poate aparea la un moment ulterior.
Costurile instalarii unui software de remote acces pe statiile dvs de lucru, sunt suportate de firma noastra.
Helpdesk IT la sediul clientului – presupune deplasarea specialistilor nostri la sediul dvs. in scopul rezolvarii sesizarii. In acest caz aceasta se rezolva intr-un termen maxim stabilit de comun acord in functie de tipul sesizarii.
Tehnologie de ticketing in domeniul suportului tehnic
Monitorizarea si manegementul de la distanta (MMD) cat si automatizarea pentru servicii profesionale ( ASP) se face cu ajutorul unui software de ultima ora si ne permite sa urmarim istoricul tuturor problemelor legate de suport tehnic IT -acest lucru avand mai multe beneficii, si ne permite sa identificam probleme comune (care se repeta) si sa gasim solutii pe termen lung la ele. De asemenea angajatii dumneavoastra pot sta linistiti stiind ca problemele tehnice pe care le au sunt rezolvate de o intreaga echipa de suport tehnic IT.
Ajutorul primit de la echipa noastra de suport tehnic IT nu este doar rapid, ci si eficient in privinta costuririlor suplimentare eliminand cheltuielile de transport si permitandu-ne sa ajungem la dumneavoastra exact atunci cand aveti nevoie de noi.
Noi folosim unelte si tehnologie de ultima ora care ne permit sa automatizam si sa inbunatatim procesele de mentenanta IT. Firma noastra se angajaza sa ofere servicii usoare in IT fara probleme sau dureri de cap.