Înregistrarea cronologica si sistematica în contabilitate a documentelor primare justificative privind activitatea beneficiarului, în conf. cu legislatia financiar-contabila si fiscala în vigoare la data derularii contractului; Întocmirea lunara a balantei de verificare; Calcularea si înregistrarea tuturor taxelor, impozitelor si a altor obligatii de plata în concordanta cu legislatia fiscala în vigoare;
Întocmirea lunara, trimestriala si anuala a declaratiilor specifice de raportare privind TVA, impozitul pe profit, impozitul pe veniturile din salarii, precum si alte taxe si impozite cerute de legislatia în vigoare, specifice activitatii beneficiarului;
Transmiterea catre organele fiscale si locale abilitate, conform legii si in termenul legal, a declaratiilor specifice mentionate mai sus; Întocmirea semestriala si în termenul legal a Situatiilor financiare: bilant contabil, cont de profit si pierdere, în concordanta cu legislatia contabila si fiscala curenta. Asistarea clientilor în actiunile de control si în relatiile cu ANAF.