Serviciul Control Comercial
Colabor
ările Serviciului Control Comercial:Serviciul Control Comercial este direct subordonat Direc
ţiei Autorizare – Control. Colaborează cu compartimentele Primăriei Sectorului 3 cu activitate specificǎ (Serviciul Buget, Serviciul Financiar, Direcţia Gospodărie Locală, Serviciul Audit, Serviciul Investiţii, Achiziţii, Contracte, Direcţia Urbanism Amenajarea Teritoriului, Serviciul Juridic Contencios, Serviciul Patrimoniu Evidenţa Proprietăţii şi Cadastru), D.I.T.L., comisii ale Consiliului Local Sector 3, instituţii ale statului (Direcţia Generală pt. Muncă şi Protecţie Socială, Garda de Mediu, Garda Financiară, Inspecţia Sanitar-veterinară, Oficiul Pentru Protecţia Consumatorului, Secţiile de Poliţie din Sectorul 3), persoanele fizice sau juridice care au făcut sesizări sau reclamaţii pentru desfăşurarea unui comerţ licit ş
i civilizat în Sectorul 3.
Competen
ţele Serviciului Control Comercial:- Verificarea, controlarea
şi aplicarea măsurilor prevăzute de legislaţia în vigoare cu privire la actele de comerţ sau prestări de servicii desfăşurate în Sectorul 3 ;
Serviciului Control Comercial are urm
ătoarele atribuţii:- Desf
ăşoară acţiuni de prevenire şi îndrumare a activităţilor comerciale şi de prestări de servicii desfăşurate în Sectorul 3; urmăreşte respectarea termenelor de intrare în legalitate şi realizarea mă
surilor dispuse
- Desf
ăşoară acţiuni de control aprobate, cu personalul propriu sau în colaborare cu instituţ
iile abilitate;
- Aplic
ă amenzi contravenţionale în conformitate cu competenţ
ele pe care le are;
- Comunic
ă instituţiilor cu alte competenţe deficienţele constatate în timpul controalelor efectuate, pentru luarea mă
surilor legale;
- Comunic
ă instituţiilor competente copii după procesele verbale de contravenţ
ie;
- Propune sesizarea organele de poli
ţie şi/sau de cercetare penală, în cazurile prevăzute de lege, conform competenţ
elor ;
- Depoziteaz
ă şi propune spre valorificare, în condiţ
iile legii, produsele confiscate;
- Verific
ă, soluţionează şi răspunde sesizărilor şi reclamaţiilor fă
cute în cadru legal
- Înregistreaz
ă şi ţine în eviden
ţă
o
comercianţii şi prestatorii de servicii din Sectorul 3, cu actualizarea permanentă
a bazei de date;
o
toate controalele efectuate şi mă
surile legale aplicate
o
intrări – ieşiri corespondenţă / sesizări şi modul de soluţ
ionare
o
evidenţe interne (concedii, ore suplimentare, recuperări, sancţiuni, fiş
e post, etc)
- Orice alte atribu
ţii şi sarcini care, prin natura lor au legătură cu obiectul de activitate al compartimentului