Administratia Scolilor, Liceelor si Gradinitelor Sectorul 4 functioneaza ca serviciu public cu personalitate juridica, aflat in subordinea Consiliului Local al Sectorului 4, si are ca obiect principal de activitate administrarea patrimoniului unitatilor de invatamant preuniversitar si special de stat din sectorul 4 (administrand 68 unitati de invatamant in sectorul 4, dintre care: 26 gradinite, 24 scoli generale, 15 licee, 3 scoli speciale).
Experienta in gestionarea bugetelor locale
Institutia este condusa de Dl. Raul Popa. Directorul General al Administratiei Scolilor, Liceelor si Gradinitelor Sectorul 4 este nascut la data de 31 ianuarie 1974 si a absolvit Academia de Studii Economice Bucuresti, specializarea Management, avand numeroase specializari, printre care enumeram: titlul de master cu specializare "Puterea executiva" la SNSPA si master cu specializare "Sociologia romana" la Universitatea Bucuresti, cursuri de specializare Managementul Institutiilor Publice, Comunicarea in Institutii Publice, Tehnici Bugetare, Managementul Calitatii. Dl. Raul Popa are o experienta de zece ani in administratie, detinand functia de director executiv la DVBL Sector 2 si specialist la DNA, cu experienta in coordonarea si derularea de proiecte si gestionarea bugetelor locale.
Subunitati
Ca serviciu public, Administratia Scolilor, Liceelor si Gradinitelor Sectorul 4 este titulara de buget si ordonator secundar de credite, conform O. U. G. nr. 45/2003 si Legii nr. 500/2003. Cheltuielile pentru activitatile desfasurate de institutie pentru indeplinirea atributiilor ce-i revin se finanteaza de la bugetul local. Obiectul de activitate al Administratiei Scolilor, Liceelor si Gradinitelor Sectorul 4 este administrarea patrimoniului, respectiv terenurile si cladirile unitatilor de invatamant preuniversitar de stat, a unitatilor de invatamant special de stat din sectorul 4. Administratia Scolilor, Liceelor si Gradinitelor Sectorul 4 este infiintata si functioneaza potrivit Hotararii Consiliului Local al Sectorului 4 nr. 82/12.08.2010, 18/25.02.2010 si 98/31.08.2010 a HCGMB nr. 151/2001, privind trecerea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat in administrarea Consiliilor Locale ale sectoarelor 1-6, a OUG nr. 138/1999 privind finantarea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat. Structura administrativa cuprinde 17 subunitati denumite servicii, birouri si compartimente subordonate Directorului General si Directorului Adjunct, prin care se executa si urmareste buna functionare a gradinitelor, scolilor generale, liceelor din sectorul 4
Siguranta si fiabilitatea functionarii institutiilor de invatamant preuniversitar
Intreaga activitate a Administratia Scolilor, Liceelor si Gradinitelor Sectorul 4 este verificata de Consiliul Local al Sectorului 4 si de Primarul Sectorului 4, Cristian Popescu-Piedone, cel care urmareste, indruma si coordoneaza ca institutiile de invatamant preuniversitar de stat sa aiba la dispozitie tot ceea ce este necesar pentru buna desfasurare a procesului instructiv educativ. Obiectivul principal cerut Administratiei Scolilor, Liceelor si Gradinitelor Sectorul 4 de catre Primarul Sectorului 4, Cristian Popescu-Piedone, il reprezinta siguranta si fiabilitatea functionarii institutiilor de Invatamant preuniversitar de stat din sectorul 4. Periodic, Primarul Sectorului 4, Cristian Popescu-Piedone, si Consiliul Local al Sectorului 4 primesc rapoarte despre situatiile lucrarilor dispuse anterior. Printre activitatile principale ale Administratia Scolilor, Liceelor si Gradinitelor Sectorul 4 se numara si cea de urmarire si implementare a tuturor contractelor in derulare