Ghidul Serviciilor
Primaria Sector 4 - Directia Pentru Protectia Copilului
inapoi la firma 13763 vizite
Poza Serviciul urgenta TELEFON COPIL
Foto
  • Telefonul copilului este un serviciu pentru protectia copilului, de tip permanent, a carui misiune este sa primeasca semnalari cu privire la situatiile de abuz, neglijare si exploatare a copilului, sa asigure consilierea telefonica si sa intervina prompt in cazurile urgente, prin intermediul unei echipe mobile.
  • Dezvolta activitati de informare si promovare a serviciilor oferite in interesul superior al copilului expus la abuz, neglijare si exploatare;
  • Evalueaza nevoile imediate ale clientului si potentialul de risc privind expunerea copilului la abuz, neglijare si exploatare;
  • Utilizeaza instrumente de evaluare standard in vederea solutionarii cazului;
  • Asigura clientilor asistenta si consiliere pentru depasirea situatiilor de criza si solutionarea adecvata a cazurilor expuse si semnalate de catre acestia;
  • Asigura anonimatul si confidentialitatea convorbirilor si deschide, in acest sens, un registru de convorbiri;
  • Actioneaza prin intermediul unei echipe mobile care se deplaseaza in teren pentru evaluare si interventii in situatii de urgenta;
  • Aplica prevederile Ghidului metodologic pentru interventia si prevenirea in echipa multidisciplinara si retea in situatiile de abuz, neglijare si exploatare;
  • Consilierii din cadrul serviciului desfăşoară activităţi de asistenţă şi consiliere a clienţilor pentru depăşirea unei situaţii de criză.
  • Consilierii din cadrul serviciului respectă anonimatul şi confidenţialitatea convorbirilor.
  • Consilierii din cadrul serviciului menţin legătura cu profesioniştii din cadrul altor servcii pentru luarea unei decizii în conformitate cu situaţia concretă evaluată iniţial de către aceştia.
  • Se adreseaza tuturor categoriilor de copii si familiilor acestora, fiind disponibil 24 de ore/zi, 7 zile pe saptamana, inclusiv in perioada sarbatorilor legale;
  • Organizeaza o baza de date pentru inregistrarea, monitorizarea si evaluarea propriei activitati;
  • Întocmeste rapoarte, lunar si anual, cu privire la situatia apelurilor inregistrate;
  • Încheie conventii de colaborare cu Inspectoratul de politie al sectorului 4, ONG-uri şi alte instituţii.
  • Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
    Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
    Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.