Ghidul Serviciilor
Pro Management Training Center - Bucuresti
inapoi la firma 638 vizite
Poza Cursuri Soft Skills
Foto

Pret: 175 Euro + TVA Durata curs: 2 zile - 16 ore Locatie: Online sau la sediul clientuluiPretul include: Suportul de curs, in format electronic si diploma de participare, in format electronic.Metode de Training

Asimilarea cunostintelor si dezvoltarea competentelor vor fi asigurate prin:

Training – Metoda de invatare activa pentru adulti

Livrare – metoda experientiala

Tehnici

 

Scop si Obiective

In ziua de astazi clientii sunt mult mai pretentiosi cu reprezentantii de vanzari si se ghideaza dupa anumite criterii in evaluarea performantelor  vanzatorului, inainte de a lua decizia de a cumpara.

Aceste criterii sunt:

Cursurile nostre sunt apreciate datorita entuziasmului si pasiunii care insotesc fiecare secventa si datorita metodelor interactive si dinamice, bazate pe exemple practice. Programele au la baza multi ani de studiu si experienta si sunt proiectate astfel incat sa indeplineasca obiectivele si cerintele clientului. Exercitiile practice, filmele demonstrative si testele psihometrice, atmosfera pozitiva si relaxata reprezinta cateva dintre elementele care fac din cursurile noastre evenimente memorabile, pline de succes.

Rezultat final:

Plan de actiune individual si/sau de echipa pentru imbunatatirea performantelor profesionale in proecesele de vanzari si negociere.

Prezentare Teme Curs Vanzari si Negociere cu NLP

MODUL 1Introducere curs

· Prezentarea cursului, obiective

· Prezentarea participantilor

· Exercitiu perceptii

· Test stiluri de perceptii (Teoria VAKdin NLP)

· Locul participantului in cadrul procesului de vanzare

· Definitia Vanzarii. Obiectiv. Strategii.

MODUL 2

Clasificarea Vanzatorilor

Responsabilitatile unui Reprezentant Vanzari performant.

· Atitudinea unui vanzator profesionist

· Orientare catre client

· Spiritul antreprenorial al reprezentantului

· Modelul Clientului

Motivatia cumparatorului

· Teoria 9/9

· Interes pentru client vs. Interes pentru afacere.

· Ce inseamna 100% Calitate in sfera serviciilor?

MODUL 3

Vanzarea Domino

Planificarea Vanzarii

· Obiectivele vanzarii

· Profilul clientului

· Calificarea clientilor

· Managementul Spatiului de vanzare (raion/departament/showroom)

MODUL 4Identificarea nevoii clientului

• Comunicarea in cadrul procesulul de vanzare

• Arta intrebarilor

• Cuvinte care nu vand

• Prima impresie

• Reguli de prezentare: elemente de branding personal

• Ascultarea activa

MODUL 5

Prezentarea de vanzare

• Prezentarea ofertei – solutie la nevoile clientului

• Structura prezentarii in cadrul vanzarii

• Tehnici de persuasiune, prezentarea de vanzare in mod natural si profesionist.

Rezolvarea Obiectiilor

• Identificarea obiectiilor reale

• Tips&tricks rezolvare obiectii

Tipuri de Inchidere a Vanzarii

• Semnale de cumparare

• Valoarea tacerii

• Vanzare Complementara.

Vanzare Alternativa

MODUL 6

Cum ne confruntam cu reclamatiile clientilor?

• Gestionarea reclamatiilor

• Rezolvarea reclamatiilor

• Conflict management

• Abordarea de tip: Client dificil vs. Client aflat intr-o situatie dificila

• Cum sa eviti a primi frustrarea clientilor ca o ofensa personala

• Cum sa creez o relatie buna cu Clientul?

• Cum sa proiectezi o imagine profesionista si incredere in sine

• Maximizarea potentialului din fiecare intalnire cu clientul

• Principiile Customer Care

• Inteligenta emotionala a reprezentantului de vanzari

MODUL 7

Tehnici de negociere

• Obiectivele si mizele negocierii. Factorii principali ai negocierii

• Negocierea contractelor comerciale

• Spatiul negocierii

• Investigarea intereselor

• Ierarhizarea obiectivelor si intereselor in Negociere

• Identificarea conflictului intre interesele negociatorilor

• Ce este BATNA si cum ne ajuta in cadrul Negocierii

• Prioritizarea alternativelor si optiunilor. Obtinerea concesiilor.

• Obstacole si blocaje in situatii de negociere si depasirea lor

• Incheierea Negocierii

MODUL 8

Limbajul non-verbal la masa Negocierii

· De ce este important sa fim atenti la detalii non-verbale

· Limbajul trupului si NLP. Cum sa folosim limbajul trupului pentru a ne influenta propria stare

· Importanta programarii modelelor in negociere si vanzari

· Cum putem influenta relatiile pe parcursul negocierii

· Microexpresiile datorate emotiilor de baza

· Sistemele de reprezentare senzoriale in cadrul procesului de Negociere

Înscriere acum

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2025
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.