Avem ca obiect de activitate si administrarea imobilelor pe baza de comision sau contract, conform Legii 196/2018 privind înfiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari si administrarea condominiilor.
Serviciile noastre de administrare imobile reusesc sa acopere toate nevoile dintr-un imobil, si anume: administrare financiara, casierie, administrare tehnica, intretinere si reparatii, curatenie, cenzorat, alte servicii conexe in domeniu.
ADMINISTARRE TEHNICA, CASIERIE SI CONTABLITATE
Serviciile constau in:
- Urmarim comportarea in timp a constructiei (cladirii), pe toata durata contractului.
- Propunem Comitetului executiv sau presedintelui asociatiei, lucrari de igienizare, de reparatii curente, de intretinere a instalatiilor sau de reparatii capitale ale instalatiilor.
- In cazurile de urgenta, luam imediat masura remedierii defectiunilor aparute, astfel incat sa se elimine pericolul de producere de accidente sau pagube. In aceste situatii se intocmeste in scris o constatare in care prezinta pe scurt situatia creata si se solicita acordul presedintelui pentru inceperea lucrarii respective, comunicandu-i costul acesteia.
-Procuram mijloacele materiale necesare intretinerii si reparatiilor curente ale elementelor proprietatii comune;
- Supraveghem executia lucrarilor de reparatii si de intretinere si participa la receptia lor; asiguram efectuarea de plati corespunzatoare stadiului lucrarii.
- Verificam existenta contractelor de inchiriere intre asociatia de proprietari si persoanele fizice sau juridice care folosesc spatii sau elemente din proprietatea comuna.
- Asiguram vizitarea proprietatii individuale, in vederea inlaturarii defectelor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei de proprietari. Daca se constata defectiuni la instalatiile apartinand proprietatii individuale.
- Preluam de la proprietari sau de la responsabilul de scara sesizari de defectare a instalatiilor pe parti comune.
- Sesizam Comitetul asociatiei, responsabilul de scara sau presedintele despre orice actiune de distrugere a partilor comune intreprinsa de catre un proprietar sau chiriasul acestuia.
ACTIVITATE DE SECRETARIAT
- Tinem corespondenta asociatiei, inregistrata in Registrul de intrari-iesiri si depusa in dosarele din sediul asociatiei, inclusiv sesizarile scrise ale proprietarilor.
- Afisam la avizier documente diverse (liste de intretinere, decizii, anunturi, etc)
- Pastram la sediul asociatiei toate documentele emise sau primite.
ACTIVITATILE DE CASIERIE
- Preluam incasarile de la proprietari si le consemnam in Registrul de casa.
- Depunem ordinele de plata la banca si ridicam extrasele de cont, generare plati in sistemul online banking.
-Activitatile de calcul privind cotele de intretinere.
- Intocmim lunar lista de intretinere si o supunem aprobarii presedintelui sau unui membru al Comitetului Executiv, cu viza cenzorului.