Ghidul Serviciilor
Proserv Hunedoara
inapoi la firma 508 vizite
Poza Declaratii
Foto
Deoarece prin existenta noastra pe piata nu dorim doar sa rezolvam o problema de supravietuire, ci sa marcam continuu o evolutie ascendenta, ideea de baza a politicii noastre este: Cerintele clientilor sunt obiectivele noastre”. Suntem o companie a calitatii, specializata in executia de lucrari de constructii si amenajari interioare, activitati de intretinere si curatare cladiri, salubritate si reciclare deseuri, cultivarea legumelor, a specialitatilor horticole si a produselor de sera; confectii metalice. Calitatea este pentru noi principiul de baza in afaceri. Calitatea inseamna furnizarea de servicii care sa satisfaca pe deplin cerintele explicite si implicite ale clientilor. Imbunatatirea calitatii, securitatii muncii si mediului sunt responsabilitatea fiecarui angajat. Obiectivele generale pentru atingerea acestei politici sunt: • satisfactia clientilor; • maximizarea eficientei activitatilor interne; • imbunatatirea continua a performantelor de calitate, mediu , securitate; • luarea deciziilor pe baza de fapte si in conformitate cu cerintele legislatiei si reglementarilor in vigoare, precum si a altor cerinte pe care societatea le-a adoptat referitoare la mediu, securitate, la serviciile furnizate; • reducerea pierderilor prin economisirea resurselor naturale si energiei plus actiuni proactive de prevenire a poluarii, accidentelor si incidentelor; • valorificarea eficienta si ecologica a deseurilor; • perfectionarea personalului care executa, conduce si verifica activitati ce influenteaza calitatea produselor si a metodelor de operare pentru activitatile cu un impact semnificativ asupra mediului, in conditii de evaluare si controlare a riscurilor, pentru a asigura pe cat posibil imbunatatirea securitatii si sanatatii ocupationale. Obiective specifice sunt stabilite prin planuri anuale, cu resurse si monitorizare adecvata. Pentru indeplinirea acestora, fiecare salariat al SC PROSERV SA trebuie sa fie pe deplin constient de responsabilitatea personala, criteriul fundamental fiind cel al valorii proprii adaugate. In calitate de Director General imi exprim angajamentul pentru asigurarea resurselor materiale, umane, de timp si implicarea personala in vederea implementarii, mentinerii si imbunatatirii continue a SMI in conformitate cu cerintele referentialelor: SR EN ISO 9001:2001 , SR EN ISO 14001: 2005 si OHSAS 18001:2004.
Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.