Ghidul Serviciilor
Provident Financial Romania - Imprumuturi Nebancare Rapide Bucuresti
inapoi la firma 7194 vizite
Poza Intrebari frecvente
Foto

De ce documente am nevoie pentru a solicita un împrumut și care este venitul minim? 

Ai nevoie de un act de identitate care să certifice cetatenia romana şi domiciliul stabil într-unul dintre oraşele în care oferim împrumuturi, o dovadă a unui venit cert (ex: fluturaș de salariu sau cupon de pensie) și, după caz, o dovadă a unui cont bancar deschis în lei pe numele tău la orice banca din Romania. Dacă alegi serviciul de gestionare la domiciliu a creditului primești banii în mână în maximum 48 de ore de la apel, caz în care contul bancar nu mai este necesar.   

Venitul minim disponibil per solicitant trebuie sa fie de 270 de lei sau de 540 de lei pe familie.

Oferim imprumuturi persoanelor cu varste cuprinse intre 21 si 69 de ani.

Pentru a afla care este suma maxima pe care o poți primi cu venitul tău te rugăm să suni la departamentul nostru de relații cu clienții la 021 9877 000 (apel cu tarif normal) de luni până vineri între 8 și 22 sau sâmbătă și duminică între 9 si 17

 

Ce este serviciul de gestionare la domiciliu a creditului?

Serviciul de gestionare la domiciliu a creditului este un serviciu opţional, oferit contra cost, prin care poţi primi banii în mână, în maximum 48 de ore, chiar la tine acasă.

În acest fel, nu ai nevoie de un cont bancar pentru a lua un imprumut, iar ratele le plăteşti în confortul casei tale, după un program stabilit de comun acord cu agentul tău Provident.

În felul acesta vei şti în fiecare săptămână care este situaţia plăţilor tale şi când vei putea beneficia de noi împrumuturi.

Te rugăm să foloseşti simulatorul de împrumut pentru a stabili tipul de împrumut care ţi se potriveşte şi pentru a vedea care sunt costurile acestuia.

 

Ce sume de bani pot împrumuta şi pe ce perioade?

În funcţie de tipul de împrumut dorit, la o primă colaborare poţi solicita sume cuprinse între 500 şi 2.500 de lei. Clienţii existenţi pot obţine şi 3.000 de lei, în funcţie de istoricul lor de plată şi de veniturile disponibile. Perioada de rambursare diferă în funcţie de tipul de imprumut ales. Dacă vrei să vezi un exemplu de grafic de rambursare, te rugăm să utilizezi simulatorul de imprumut.

 

Care este costul total al unui imprumut şi în ce constă acesta?    

Valoarea Dobanzii Anuale Efective (DAE) a imprumuturilor Provident variază între 79,72% şi 98,20%.

Este foarte important de precizat că în cazul imprumuturilor pe termen scurt, cum sunt cele oferite de Provident, DAE nu este un indicator relevant, întrucât nivelul acesteia este influenţat în mod categoric de perioada de rambursare şi de periodicitatea platilor.

De exemplu, un imprumut fără serviciul la domiciliu de 1.500 de lei pe 53 de săptămâni are un cost total de 510,06 lei şi o DAE de 81,23%.

Astfel, după cum se observă, DAE nu este exprimarea procentuală a costului total al imprumutului.

Costul total este 510,06 lei, este menţionat fără echivoc în contractul de credit şi rămâne fix pe toată perioada împrumutului.

Pentru a fi relevant, este important ca DAE să fie folosită pentru a compara două produse financiare similare.

Odată ales tipul de împrumut, agentul Provident te va informa asupra DAE corespunzătoare împrumutului tău.

 

Pot obţine un credit de consum de la Provident dacă am fost refuzat deja de alte institutii financiare? 

Provident ia în considerare toate cererile de împrumut, indiferent dacă solicitantul a fost refuzat de alte institutii financiare.

În același timp, scopul nostru este să acordăm împrumuturi într-un mod responsabil; de aceea evaluăm corespunzător posibilitatea solicitanților de a plăti împrumutul.

Facem acest lucru întrucât nu este nici în interesul clienților, nici al nostru să imprumutam sume de bani pe care aceștia nu își permit să le restituie. De aceea, dacă decizi să soliciți un împrumut, te rugăm să fii onest şi să ne oferi informaţii exacte care să ne ajute să evaluăm corect posibilitatea ta de a plăti împrumutul.

 

Ce se intâmplă daca nu pot plati o rată la timp ? 

Primul lucru pe care îl ai de făcut este să iei legătura cu noi sunând la departamentul de relaţii cu clienţii la 021.9877 pentru a găsi împreună o soluţie pentru situaţia ta. Dacă ai ales şi serviciul de gestionare la domiciliu a creditului poţi stabili direct cu agentul tău o modalitate de reesalonare a platilor.

În astfel de situaţii, cel mai important este să dai dovadă de bunăvoinţă şi să colaborezi cu angajaţii şi agenţii noştri pentru a ajunge cu plata ratelor la zi. Doar aşa vei putea beneficia de împrumuturi Provident şi pe viitor.

 

Pot achita împrumutul inainte de termen?

Desigur, poţi restitui imprumutul oricând înainte de termen, caz în care vei beneficia de o reducere a costurilor totale.

Această reducere depinde de tipul tău de împrumut, de timpul scurs de la acordarea sa şi de comportamentul tău de plată pe perioada desfăşurării contractului.

Dacă vei dori să achiţi anticipat împrumutul, tot ce trebuie să faci este sa contactezi departamentul de relaţii cu clienţii pentru a afla care este reducerea de care vei beneficia şi ce trebuie să faci pentru a plăti împrumutul.

Dacă ai ales şi serviciul de gestionare la domiciliu a creditului, poţi lua direct legătura cu agentul tău, care îţi va oferi toate informaţiile de care ai nevoie.

 

Vreau ca membrii familiei mele sa nu cunoască detaliile împrumutului meu. Este posibil?

Vom discuta detaliile împrumutului tău numai cu tine şi nu cu alţi membri ai familiei tale sau cu oricare alte persoane. Pe de altă parte, îţi recomandăm să le spui persoanelor care locuiesc la aceeasi adresă cu tine (sau proprietarilor apartamentului în care locuieşti) despre faptul că un agent va vizita adresa respectivă pentru discuţia iniţială şi, după caz, pentru încasarea ratelor.

În felul acesta, încercăm să evităm pe cât posibil situaţiile neplăcute sau stânjenitoare, atât pentru agenţii Provident, cât şi pentru clienţi şi cunoscuţii acestora.

 

Când incep să platesc ratele?

Dacă ai un imprumut fără serviciul la domiciliu, vei plăti prima rată după 17 zile de la semnarea contractului, prin ordin de plată, din contul tău în contul Provident.

Dacă alegi şi serviciul de gestionare la domiciliu a creditului, vei plăti prima rată după şapte zile de la semnarea contractului, agentului Provident, chiar la tine acasă.

 

Cum pot solicita un împrumut? 

Pentru a solicita un împrumut de la Provident nu trebuie decât să completezi formularul online şi vei primi un răspuns în cel mai scurt timp. Alternativ, ne poţi contacta telefonic la 021 98 77 (apel cu tarif normal)

până vineri între 8 și 22 sau sâmbătă și duminică între 9 si 17.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.