În cadrul firmei noastre se realizează asistenţă tehnică de specialitate atât la nivel hardware cât şi la nivel software în cadrul unui program de service specializat.Realizarea service-ului se face profesional cu ajutorul celor mai noi tehnologii din domeniu. Astfel firma dispune de mijloace tehnice pentru ca intervenţia sa fie cât mai scurtă şi la un timp cât mai mic de la sesizare.Prin dispecer se coordonează toate sesizările, specialiştii ajungând în cel mai scurt timp şi cu tot ce este necesar la locul intervenţiei.Astfel la apariţia unei defecţiuni se ia legătura cu dispeceratul de service al firmei, prin diferite mijloace (telefon, fax, e-mail, HelpDesk web, etc.), acesta îndrumând specialistul direct la locul intervenţiei în cel mai scurt timp şi ţinând cont de particularităţile problemei apărute, acesta va avea în trusa de intervenţie dotarea necesară în momentul ajungerii la locul sesizării.În cadrul programului de service, o primă măsură este aceea de a introduce în baza de date toate datele, cât mai amănunţit, despre echipamentele hardware şi/sau software aflate în contractul de service (de exemplu: toate componentele din calculatoare, tipul acestora, drivere, sistemele de operare şi alte particularităţi necesare IP, nume calculator, locaţie, etc.), pentru a putea interveni cu ceea ce este necesar în remedierea defecţiunilor în cel mai scurt timp.Pentru o intervenţie promptă dispunem de un număr de 6 autoturisme cu ajutorul cărora specialiştii pot ajunge într-un timp foarte scurt la locul sesizării. Mijloacele tehnice prin care se poate anunţa sesizarea sunt atât cele clasice: telefon fix, fax, cât şi cele de ultimă generaţie, telefonie mobilă, SMS, e-mail, prin Internet cu ajutorul produsului ProHelpDesk.Activitatea de service şi asistenţă tehnică se execută conform procedurilor din manualul calităţii specifice standardelor ISO 9001:2000.