Ghidul Serviciilor
Qazza Bizz - Administratori Blocuri, Ansambluri Rezidentiale Bucuresti, Ilfov
inapoi la firma 7 vizite
Poza Administrare financiar contabila
Foto
  • Organizarea si conducerea contabilitatii în partida simpla, folosind mijloace informatice, cu ajutorul unui soft specializat, ce permite în orice moment:
  • 2. Înregistrarea consumurilor de apa rece si apa calda pe baza de tabel centralizator sau în baza citirilor de la o firma specializata.

    3. Înregistrarea numarului de persoane pe baza de tabel centralizator sau în baza cererilor aprobate de presedinte.

    4. Calculul listelor lunare de întretinere pe baza documentelor puse la dispozitie de Asociatia de Proprietari, transmiterea spre verificare de catre cenzor/comisia de cenzori, supunerea spre aprobare de catre comitetul executiv si predarea catre presedintele asociatiei sau reprezentantul desemnat, în vederea afisarii lunare la avizier.

    5. Calculul penalizarilor de întârziere conform normelor legale si a hotarârii asociatiei de proprietari.

    6. Întocmirea, supunerea spre verificare de catre cenzor/comisia de cenzori, supunerea spre aprobare de catre comitetul executiv si predarea catre presedintele asociatiei sau reprezentantul desemnat, în vederea afisarii lunare la avizier, a detaliilor la lista de plata, reprezentând centralizatorul tuturor cheltuielilor cuprinse în lista de plata, precum si modul de calcul si de repartizare a acestora catre proprietari.

    7. Întocmirea si predarea catre presedintele asociatiei sau reprezentantul desemnat, în vederea afisarii lunare la avizier, a listei de venituri si cheltuieli ale asociatiei, ce cuprinde inclusiv veniturile obtinute din exploatarea proprietatii comune.

    8. Calcularea si înregistrarea în evidentele contabile a statului de plata, în baza pontajului si a oricaror altor documente de evidenta a personalului angajat sau contractat primite de la Beneficiar.

    9. Calcularea si înregistrarea în evidenta contabila a taxelor si impozitelor catre stat, pentru persoanele angajate sau contractate de catre Asociatia de Proprietari.

    10. Calcularea si înregistrarea în evidenta contabila a altor impozite si taxe datorate de Beneficiar, rezultate în urma prelucrarii documentelor justificative si în stricta concordanta cu vectorul fiscal al Beneficiarului (impozit pe profit, TVA, etc).

    11. Întocmirea si depunerea/transmiterea on-line, la termenele prevazute de lege, a tuturor declaratiilor fiscale ale asociatiei, întocmite conform vectorului fiscal al acesteia.

    12. Transmiterea catre Beneficiar a ordinelor de plata/foilor de varsamânt aferente tuturor impozitelor si contributiilor pe care acesta le datoreaza catre stat, conform declaratiilor fiscale întocmite.

    13. Întocmirea lunara a situatiei activ-pasiv.

    14. Generarea si întocmirea registrelor obligatorii, respectiv:

  • Generarea si întocmirea urmatoarelor fise:
  • Generarea si întocmirea rapoartelor:
  • Urmarirea si respectarea hotarârilor asociatiei de proprietari în ceea ce priveste activitatea de administrare financiar-contabila.
  • Urmarirea si respectarea regulamentului condominiului aprobat prin adunarea generala a asociatiei de proprietari, în ceea ce priveste activitatea de administrare financiar-contabila.
  • Asistenta pentru întocmirea dosarelor de personal atât la angajare cât si pe parcurs, pentru întocmirea adeverintelor solicitate de salariatii asociatiei; asistenta privind întocmirea si depunerea revisalului la autoritatile competente.
  • Consultanta si asistenta de specialitate cu privire la activitatile din cadrul asociatiei de proprietari.
  • Consultanta si asistenta de specialitate referitoare la modificarile legislative si impactul fiscal al acestora asupra Asociatiei de Proprietari.
  • Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
    Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
    Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.