Încasarea cotelor de întretinere aferente fiecarui apartament conform listei de plata – încasarea se va face dupa un program stabilit de parti si afisat la avizierul asociatiei;
Încasarea fondurilor si penalizarilor datorate conform listelor de întretinere prin eliberare de chitanta separata pentru fiecare fond în parte;
Depunerea sumelor de bani încasate în contul bancar al asociatiei, în termen de 24 de ore de la încasarea/primirea acestora.
Efectuarea de plati în numerar pentru diferite cheltuieli neprevazute, în baza referatelor de necesitate întocmite si aprobate de persoanele avizate si în limita plafonului stabilit si aprobat de Adunarea Generala (maxim 1.000 lei).
Respectarea plafonului de casa stabilit conform Adunarii Generale;
Întocmirea registrului de casa, prin înregistrarea zilnica a operatiunilor de încasari, plati si depuneri de numerar.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.