În baza contractului agreat, furnizăm diferite nivele de suport, acestea având la bază următorii parametri:
Ambii parametri sunt corelaţi cu perioada de acoperire dorită de client, respectiv cu distanţa dintre centrele noastre de service şi sediul clientului. De obicei, folosim una dintre următoarele valori: 4 ore; 8 ore; 12 ore; 24 ore; 48 ore; 5 zile etc.
Parametrii de mai sus pot fi combina?i pentru a se obţine condiţiile dorite de dumneavoastră în cadrul unui contract de service.
Pute?i beneficia de cel mai ridicat nivel de suport
De asemenea, asigurăm cel mai ridicat nivel de suport în toate judeţele ţării, prin intermediul reţelei de parteneri, răspândiţi pe tot teritoriul României. Nivelul cel mai ridicat de suport pe care îl putem oferi este:
perioadă de acoperire: 24 ore / zi, 7 zile / săptămână;timp de răspuns: 2 ore;timp de reparaţie: 4 ore.