Ghidul Serviciilor
Q'net International - Solutii Si Servicii It Pentru Companii Bucuresti
inapoi la firma 3423 vizite
Poza Timp de reparaţie garantat
Foto

În baza contractului agreat, furnizăm diferite nivele de suport, acestea având la bază următorii parametri:

  • timp de răspuns garantat;
  • timp de reparaţie garantat.
  • Ambii parametri sunt corelaţi cu perioada de acoperire dorită de client, respectiv cu distanţa dintre centrele noastre de service şi sediul clientului. De obicei, folosim una dintre următoarele valori: 4 ore; 8 ore; 12 ore; 24 ore; 48 ore; 5 zile etc.

    Parametrii de mai sus pot fi combina?i pentru a se obţine condiţiile dorite de dumneavoastră în cadrul unui contract de service.

     

    Pute?i beneficia de cel mai ridicat nivel de suport

    De asemenea, asigurăm cel mai ridicat nivel de suport în toate judeţele ţării, prin intermediul reţelei de parteneri, răspândiţi pe tot teritoriul României. Nivelul cel mai ridicat de suport pe care îl putem oferi este:

    perioadă de acoperire: 24 ore / zi, 7 zile / săptămână;timp de răspuns: 2 ore;timp de reparaţie: 4 ore.

    Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
    Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
    Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.