Curriculum-ul nostru se bazeaza pe o combinatie de stiluri de predare – cognitive, comportamentale, informale. Aceste metode instructionale folosesc distractia si creativitatea pentru a dezvolta o pasiune pentru învatare, o înclinatie catre cercetare si descoperire si un simt al încrederii în abilitatea de a face fata noilor provocari si situatii. Activitatile noastre vor transforma simplul joc în experiente de învatare pline de sens, mentinând tot timpul un context de învatare stimulant. Cele opt caracteristici care stau la baza livrarii curriculumului Questfield sunt:
Provocare si placere
Învatarea trebuie sa fie provocatoare, captivanta si motivanta. Iar un curriculum pe masura ar trebui sa încurajeze standarde înalte pentru toti. La toate nivelurile, copii de toate aptitudinile si abilitatile experimenteaza un nivel motivant de provocare, nivel care sa le permita sa îsi împlineasca potentialul. Învatarea lor este un proces dinamic, activ, care le ofera tuturor oportunitati de a se dezvolta si de a-si demonstra creativitatea. Acestia primesc suport pentru a fi sustinuti în încercarea de a face fata provocarilor.
Varietate
Toti tinerii au oportunitati de a experimenta o gama variata de activitati, potrivit intereselor si nevoilor lor de dezvoltare. Curriculumul este organizat în asa fel încât tinerii sa învete într-o varietate de contexte – atât în scoala, cât si în afara ei.
Progres
Copiii înregistreaza astfel un progres continuu în învatare în cadrul unei singure structuri curriculare. Fiecare etapa este construita pe cunostintele si reusitele anterioare, ei progresând într-un ritm specific nevoilor si aptitudinilor lor.
Adâncime
Tinerii au oportunitati de a-si dezvolta capacitatea de a învata în diferite moduri si stiluri. Pe masura ce progreseaza, ei dezvolta si aplica diferite abilitati de gândire, îmbinând cunostinte trans-disciplinare, explorând si atingând noi niveluri de întelegere cu fiecare prag în care îsi dezvolta diferite abilitati.
Alegere si personalizare – diferentiere
Curriculumul Questfield raspunde nevoilor individuale si sustine aptitudini si talente individuale, oferind fiecarui copil oportunitati sporite de alegere si personalizare de experiente.
Coerenta
Luat ca un întreg, activitatile de învatare ale copiilor se combina pentru a forma o experienta coerenta, atât pe verticala, cât si pe orizontala. Exista puncte clare de legatura între palierele diferite ale învatarii, acestea incluzând oportunitati pentru extensii de activitati în scopul fixarii, aprofundarii sau integrarii diferitelor linii de învatare din arii/domenii diferite.
Echilibru
Toate ariile curriculare sunt livrate într-un echilibru studiat de activitati ghidate de adult sau initiate de copil.
Curriculumul Questfield ofera de asemenea un echilibru usor de urmarit între activitatile formale (curriculum), activitatile non-formale (cluburi) si activitatile informale (petrecute în afara scolii) care contribuie la dezvoltarea completa a profilului elevului Questfield.
Relevanta
Cei ce învata la Questfield ajung sa înteleaga scopul activitatilor propuse de profesor. Ei ajung sa înteleaga valoarea a ceea ce învata, relevanta învatarii pentru viata lor, prezenta si viitoare.