Relocarea unei afaceri este un proces delicat. Pe durata procesului de mutare este posibil ca personalul dumneavoastra sa nu aiba acces la materialele necesare pentru a se ocupa ne nevoile clientilor. Prin angajarea unei companii de relocari profesionista si experimentata va asigurati ca relocarea afacerii biroului dumneavoastra se realizeaza în mod corespunzator si rapid, cu efort si costuri minime.
În procesul de relocare a unui birou este vital sa continuati activitatea afacerii si pe durata mutarii. Abordarea noastra flexibila va permite sa continuati sa faceti ceea ce va place – sa va ocupati de afacerea dumneavoastra pe durata mutarii, economisind astfel timp si bani.
RILVAN Moving dispune de un departament specializat în mutari comerciale, mutari pentru departamente guvernamentale si ambasade, ce utilizeaza tehnici pentru o planificare riguroasa, tehnici speciale de mutare, transport si logistica, pentru a reduce la minimum complicatiile aduse afacerii dumneavoastra pe durata mutarii de birouri.
Personalul nostru specializat are experienta în mutari de obiecte grele, în special obiecte cu o greutate ce depaseste 100 de kilograme, precum seifuri si rack-uri de servere. Echipa noastra poate desfasura orice tip de activitati comerciale precum împachetarea si despachetarea de documente, arhive, demontare si montare de mobila si gestionarea oricarui tip de echipament IT. În afara de serviciile oferite pentru transportul acestor tipuri de obiecte, RILVAN Moving va pune la dispozitie echipament specializat pentru mutare si vehicule potrivite pentru a efectua transportul.
Primul pas în pregarirea mutarii unui birou este estimarea ofertei de pret si evaluarea cerintelor specifice. Unul din consultantiii nostri va stabili o întâlnire cu dumneavoastra pentru a realiza un chestionar detaliat pre-mutare, pentru a putea pregati planul de mutare.
Dupa realizarea estimatului de pret si acceptul dumneavoastra, departamentul nostru de operatiuni va evalua conditiile de acces atât la adresa de preluare cât si la cea de destinatie.
Pentru a reduce durata de timp necesara mutarii, este indicat ca angajatii dumneavoastra sa înceapa împachetarea documentelor si arhivelor cu câteva zile înainte de începerea mutarii. Va vom pune la dispozitie toate cutiile si materialele necesare împachetarii, precum si ajutor, în cazul în care doriti acest lucru. Este necesar sa va asigurati ca toate echipamentele si obiectele de mobilier sunt etichetate. Eticheta trebuie plasata într-un loc vizibil. Cu cât veti exprima mai bine cerintele mutarii, cu atât acesta va fi mai rapida. Timpul înseamna bani.
În ziua mutarii:
În cazul în care volumul depaseste 100 metri cubi, vom efectua procesul de mutare cu ajutorul a doua echipe. O echipa va opera la adresa de preluare si va fi responsabila cu împachetarea si încarcarea bunurilor, iar a doua echipa va opera la adresa de destinatie unde va prelua transportul si va efectua descarcarea, etc.