Ghidul Serviciilor
Rilvan Group - Mutari, Relocari Si Transport Marfa Intern Si International, Bucuresti
inapoi la firma 655 vizite
Poza Mutari
Foto

Chestionar si estimare pre-mutare

Primul pas în evaluarea unei mutari si stabilirea unui estimat al acesteia este etapa completarii chestionarului. Chestionarul gratuit pre-mutare va fi realizat la domiciliu sau la sediul nostru de catre un angajat calificat din departamentul de Vânzari si va contine un inventar complet al articolelor ce urmeaza a fi mutate, tot atunci estimându-se si costul pentru mutare. Specialistul nostru va evalua toate conditiile de acces si va va sugera cele mai potrivite metode si servicii pentru mutarea dumneavoastra, pentru a va putea oferi cea mai buna solutie pentru procesul de mutare.

Dupa completarea chestionarului pre-mutare si dupa discutarea tuturor aspectelor, estimarea costului va include toate informatiile necesare prin detalierea serviciilor, costurilor aferente si duratei de timp necesare. Estimarea va lua în considerare: volumul estimat, accesibilitatea, adresa de preluare si cea de destinatie, etajul de la care se ridica bunurile, existenta lifturilor (daca este cazul) si, bineînteles, distanta dintre cele doua adrese.

Împachetarea

În ziua în care este programata mutarea, echipa noastra se va deplasa la resedinta dumneavoastra si va începe împachetarea bunurilor dumneavoastra personale în cutii speciale pentru transport, dupa ce seful echipei a realizat un scurt tur al proprietatii împreuna cu dumneavoastra. Toate cutiile si containerele vor contine materiale speciale de cea mai buna calitate: hartie de matase pentru obiectele fragile, folie de plastic cu bule de aer, carton, cutii speciale cu umeras pentru haine, cutii pentru obiecte electrice, echipament IT si audio, cutii ranforsate speciale ce ofera o protectie optima pentru obiecte fragile sau de mare valoare precum obiecte artistice, tablouri, ornamente, oglinzi, etc.

În ceea ce priveste împachetarea, daca este necesar ca unul dintre obiecte sa fie demontat pentru a putea permite scoaterea lui sau pentru a-i asigura un transport în siguranta, acest lucru va fi realizat de catre personalul nostru calificat, conform discutiei purtate cu asistentul de vânzari în timpul chestionarului pre-mutare.

Transportul

Odata ce totul este împachetat, echipa va încarca cu grija bunurile într-un vehicul potrivit (automobil, container, etc), ce va fi sigilat în prezenta dumneavoastra.

Despachetarea

Bunurile dumneavoastra vor fi livrate la noua adresa, iar echipa noastra va începe procesul de despachetare, va asambla obiectele demontate si va pozitiona mobila în pozitia stabilita de dumneavoastra. Toate cutiile împachetate de catre noi vor fi despachetate cu grija iar continutul lor va fi aranjat asa cum doriti. Toate materialele si deseurile ramase la vechea resedinta vor fi ridicate si reciclate.

În cazul în care nu doriti despachetarea în momentul livrarii, este posibil sa solicitati ca materialele ramase si deseurile sa fie ridicate în decurs de 15 zile de la livrare, fara costuri suplimentare.

Asistenta

Pe parcursul procesului de mutare veti fi asistat/a de catre managerul Departamentului de Operatiuni si echipa sa. Ei vor superviza mutarea, oferindu-va sprijinul necesar si raspunsuri rapide la orice fel de întrebari.

Echipa specializata

În cazul în care doriti sa mutati obiecte grele, care spre deosebire de mobila sau bunuri personale necesita un echipament suplimentare specializat, echipa noastra specializata se va putea ocupa de obiecte precum piane, seifuri, rack-uri de servere, echipament IT si alte obiecte speciale.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.