Despre Service Auto Robnec
Efectueaza schimbare capete de bara la Service Auto Robnec – un service auto multimarca ce ofera servicii de inalta calitate atat de diagnoza computerizata cat si reparatii mecanice, un accent special fiind pus pe calitatea si garantia serviciilor oferite.
Pe langa serviciile de diagnoza si reparatie, service-ul auto Robnec detine utilaje industriale de inalta precizie pentru prelucrare mecanica a metalelor – honuire, alezare, sudura, rectificare, etc.
Cu o experienta masurata in decenii si personal calificat in multiple domenii auto, Service-ul Auto Robnec este mereu disponibil pentru a va ajuta in orice problema intampinati cu autoturismul, autoutilitara sau autocamionul dvs.
Despre capete de bara
Sistemul de directie si suspensie al masinii dvs. este unul dintre cele mai importante si complexe ale sale. Capetele de bara sunt o componenta critica a acestui sistem. Ele sint conectate la ambele roti din fata si permit schimbarea directiei de mers. Cand sunt intr-o forma buna, va ofera o directie lina si sensibila. Pe masura ce se uzeaza, manevrabiilitatea masinii va scade si vor incepe sa se simta vibratii si zgomote specifice.Iata cateva semne pe care le intalniti la masina daca capetele de bara incep sa dea semne de oboseala:
Simptome capete de bara uzate
- Uzura neuniforma a anvelopelor. Cand totul din sistemele de suspensie si directie este configurat corect, greutatea vehiculului este repartizata pe intreaga suprafata de contact a tuturor celor patru anvelope. Atunci cand capetele de bara sunt stricate repartizarea se va face inegal. Ducand astfel la o alinierea defectoasa a rotilor, iar anvelopele se vor uza inegal;
- Volanul nu raspunde normal comenzilor. Unul dintre semnele distinctive ale unui vehicul de calitate, este directia lina si sensibila la actionare. Capetele de bara uzate vor face ca volanul sa prezinte un joc si directia sa raspunda cu intarziere la manevrarea volanului.
- Zgomote si trepidatii. Atunci cand capetele de bara se uzeaza, simptomul care cel mai probabil va fi simtit mai intai este o vibratie a volanului. De asemenea, este posibil sa auziti zgomote specifice, mai ales atunci cand schimbati directia la viteze mici. Pe masura ce se uzeaza, pot incepe sa se desprinda si sa zdranganeasca in jurul articulatiilor si legaturilor.
- Roata are joc axial cand masina este suspendata. Daca nu sunteti sigur daca aveti capetele de bara stricate si aveti putin timp si cateva instrumente, puteti efectua o testare rapida si usoara a acestora chiar in aleea dvs.! Tot ce aveti nevoie este un cric. Ridicati doar capatul din fata al masinii in aer si apucati anvelopa din fata cu mainile. Asezati mainile la ora 3 si la ora 9 si scuturati roata dintr-o parte in alta. Apoi, puneti mainile la ora 6 si 12 si scuturati roata in sus si in jos. Efectuati acest test pe ambele roti din fata. Daca totul este asa cum ar trebui sa fie, nu ar trebui sa puteti misca rotile deloc decat sa le rotiti. Insa, daca una sau ambele roti au joc si / sau scot un zgomot in timp ce o miscati, aceasta ne spune ca capetele de bara sau alte componente conexe sunt uzate si trebuiesc inlocuite.