Despre Service Auto Robnec
Efectueaza schimbare si reparatii pivoti la Service Auto Robnec – un service auto multimarca ce ofera servicii de inalta calitate atat de diagnoza computerizata cat si reparatii mecanice, un accent special fiind pus pe calitatea si garantia serviciilor oferite.
Pe langa serviciile de diagnoza si reparatie, service-ul auto Robnec detine utilaje industriale de inalta precizie pentru prelucrare mecanica a metalelor – honuire, alezare, sudura, rectificare, etc.
Cu o experienta masurata in decenii si personal calificat in multiple domenii auto, Service-ul Auto Robnec este mereu disponibil pentru a va ajuta in orice problema intampinati cu autoturismul, autoutilitara sau autocamionul dvs.
Despre Pivoti – Reparatii Pivoti
Pivotii sunt o componenta a suspensiei fata a unei masini. Suspensia din fata este un ansamblu complex de legaturi, articulatii, bucse si rulmenti. Acest ansamblu permite deplasarea rotilor din fata pe verticala si virajul stanga-dreapta. Miscarea pe verticala fiind independenta iar virajul concomitent. De-a lungul miscarii suspensiei, acestia maximizeaza contactul anvelopei cu soseaua pentru un control optim al vehiculului si al uzurii anvelopei. Pivotii sunt deci o componenta critica a suspensiei din fata, care leaga diferite verigi si le permite sa se miste. Acestia constau dintr-o bila si o priza asemanatoare articulatiei soldului corpului uman si asigura o miscare pivotanta intre bascula si fuzeta rotii. Astfel ofera o deplasare sigura si lina si va permit sa controlati cu precizie vehiculul.
Mentinerea unei etansari bune impotriva depunerilor de praf si mizeriei precum si lubrifierea in priza sunt importante pentru a maximiza durata de viata a pivotilor evitand reparatii pivoti.
Pivotii uzati contribuie la slabirea suspensiei din fata a autovehicului. Daca defectiunea este severa, se va observa o directie nesigura, cu vibratii sau zgomote neobisnuite. De multe ori pot provoca si alte probleme inainte ca acestea sa poata fi sesizate de sofer. Una din problemele principale fiind uzura excesiva a anvelopelor.
Un pivot uzat nu este o problema care poate fi ignorata. Daca uzura devine severa, stiftul se poate rupe de carcasa, rezultand pierderea imediata a controlului vehiculului.