Prin procedurile sale, auditorul exprima opinia asupra situatiilor financiare si confirma daca acestea cuprind informatii corecte si daca aceste informatii sunt în conformitate cu realitatea. Consideram ca în toti cei peste 17 de ani de activitate am reusit sa obtinem experienta si expertiza necesara pentru a veni în întampinarea nevoilor clientilor nostri.
Principalele beneficii ale unei misiuni de audit financiar sunt urmatoarele:
- Un audit ofera încredere si credibilitate situatiilor financiare, astfel încât partile interesate sa înteleaga pe deplin semnificatia cifrelor incluse în cadrul acestora. De asemenea, acest nivel de încredere permite pe viitor luarea de catre partile implicate a unor decizii informate cu privire la perfomanta societatii.
- Identificarea deficientelor atât de natura financiara cat si de natura operationala ce pot afecta corectitudinea informatiilor financiare, precum si propunerea de masuri corective pentru diminuarea efectului acestora;
- Alinierea la cerintele legale cu privire la auditarea situatiilor financiare.
Conform prevederilor Ordinului 1802/2014 si a modificarilor ulterioare, Auditul Financiar Statutar este obligatoriu pentru societatile comerciale care depasesc doua din cele trei criterii timp de doi ani consecutivi (întelegând anul curent si anul precedent):
- Cifra de afaceri: peste 32.000.000 Lei
- Total active: peste 16.000.000 Lei
- Numar de angajati : peste 50 angajati
Pentru entitatile mijlocii si mari (asa cum sunt definite acestea conform Ordinului 1802/ 2014 si modificarile ulterioare) situatiile financiare anuale care sunt supuse auditului cuprind:
- Bilant
- Cont de Profit si Pierdere
- Formularele Informative F30 si F40
- Situatia Capitalurilor si a Fluxurilor de Numerar
- Notele explicative si Politici Contabile
- Raportul administratorilor