care sunt brand-urile, produsele sau serviciile cele mai cumparate si care sunt cei mai importanti competitori din punct de vedere a vanzarilor.
Dimensionarea pietei
informatii necesare companiilor pentru activitatile de stabilire a strategiilor de pozitionare a marcii.
pentru a stabili valoarea pe piata a unui produs trebuie evaluata marimea pietei unui produs sau serviciu sau marimea unui anumit segment de piata.
pentru a stabili valoarea pe piata a unui produs trebuie evaluata marimea pietei unui produs sau serviciu sau marimea unui anumit segment de piata.
Analiza Canalelor de Distributie
presupune evaluarea pe care trebuie sa o faca distribuitorii si retalerii in legatura cu un anumit produs pentru a alege cea mai buna cale de distributie.
principalele aspecte evaluate sunt urmatoarele:
ce fel de canal de distributie sa fie folosit
lungimea optima a lantului de distributie
oportunitatea alegerii distributiei en-gros sau la bucata
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.