Interviul PAPI (Pen and Paper) consta in administrarea de catre operatorul de interviu a chestionarului in timp ce toate raspunsurile sunt notate pe hartie. Interviul se realizeaza „face to face" la domiciliul subiectilor (alesi prin diferite metode de esantionare adaptate specificului fiecarei cercetari) sau in spatii comerciale, institutii publice (supermarketuri/ hypermarketuri, clinici medicale, laboratoare medicale etc.)
Computer Assisted Personal Interviewing (CAPI) consta in administrarea de catre operatorul de interviu a chestionarului afisat pe laptop. Aceasta metoda de culegere a datelor inlocuieste partial sau total metoda traditionala (PAPI). Practic, daca in cazul PAPI raspunsurile subiectilor sunt notate de catre operatorii de interviu pe hartie, in cazul CAPI toate raspunsurile sunt introduse de catre operatori direct in laptop.
Interviul telefonic asistat de calculator (CATI) consta in administrarea telefonica, de catre operatorul de interviu a chestionarului afisat pe monitorul ecranului. Acesta permite o administrare mai eficienta a datelor (datele introduse sunt complete si sigure, filtrarea se face automat, datele sunt disponibile imediat etc).
Intervievarea asistata de calculator (CAWI) consta in administrarea de catre respondent a chestionarului prin completarea raspunsurilor direct in browser, chestionarul aparand ca opagina web. Raspunsurile obtinute ajung imediat la serverul principal, astfel colectarea datelor, precum si rezultatele pot fi urmarite in mod continuu. In chestionar pot fi integrate chiar si materiale multimedia (fisiere imagini, audio sau video).
Auto intervievarea asistata de calculator (CASI) consta in administrarea de catre respondent a chestionarului prin completarea raspunsurilor pe laptop, in timp ce intervievatorul este disponibil pentru ajutor.
Avantajul acestei metode este garantarea anonimitatatii pentru raspunsurile delicate. CASI permite o administrare mai eficienta a datelor (datele introduse sunt complete si sigure, filtrarea se face automat, datele sunt disponibile imediat, raspunsurile raman anonime etc).
Interviurile repetate (studii panel) constau in aplicarea pe acelasi esantion de persoane a unui chestionar, la diferite intervale de timp pentru a inregistra schimbarile de opinii de la un moment la altul.
Interviuri cu specialisti (manageri, medici etc.) Pentru studiile de tip bussiness to bussines (B2B) realizam interviuri cu manageri la biroul acestora, iar pentru studiile medicale sau farmaceutice realizam interviuri cu medici la cabinetele acestora, in ambele cazuri facand initial programari telefonice pentru intrevederea cu operatorii nostri.