ROPECO a proiectat şi vândut peste 1.000 de echipamente Self-Service dezvoltate in-house. La invitatia facuta de catre reprezentantii revistei Piata Financiara, domnul Iancu Bangheorghe, a fost provocat la o trecere în revistă a proiectelor de succes din ultimii ani din domeniul automatizării plăţilor şi al echipamentelor pe care le furnizează pentru operaţiuni de tip self-service, atât în sistemul financiar-bancar, cât şi retail, în transporturi, muzee, administraţii locale etc. Contractele finalizate vorbesc de la sine. Câte proiecte de acest gen aţi dezvoltat până astăzi pe piaţa din România? Foarte interesantă provocarea dumneavoastră de a face un bilanţ. E o provocare pe care vreau să o asociez cu sloganul companiei noastre, „The Smart Way to Performance’’. Noi evaluăm performanţa în termeni legaţi de succesul clienţilor noştri, considerând că acesta este factorul determinant al propriilor noastre reuşite. Până în prezent, compania Ropeco a proiectat şi vândut peste 1.000 de echipamente de tip self-service şi soluţii complexe aferente acestora, toate dezvoltate in-house. Prin aceste soluţii s-a urmărit nu doar preluarea unor operaţiuni de către echipamente dedicate, ci în principal creşterea disponibilităţii pentru interacţiunea cu clienţii, în afara orelor „standard” de program, optimizarea fluxurilor şi proceselor aferente, creşterea securităţii tranzacţiilor, dar şi reducerea riscurilor aferente. Care a fost primul proiect de anvergură al firmei derulat de ROPECO în aceste domeniu? Primul proiect, pe acest segment, care ne-a adus multă satisfacţie şi motivaţia de a continua în acest domeniu a fost Terminalul Automat de Plăţi (APT). Proiectul a constat în dezvoltarea unei reţele de echipamente,instalate în unităţile clientului şi folosite pentru efectuarea plăţilor de facturi şi rate de credit, pentru alimentări de cont şi alte... citeste mai mult