Ghidul Serviciilor
Royal Curier
inapoi la firma 364 vizite
Poza Informatii expediere
Foto

1.Definitii.

“Noi”, ”noua”, ”noastra” - se refera la s.c. ROYAL CURIER EXPRESS s.r.l. (furnizorul), cu sediul in Romania, Str.Justitiei nr. 11, ap.2, Bucuresti, Sector 4, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului cu nr. J40/5133/16.04.2009, avand codul unic de inregistrare fiscala RO 25458926,denumita in continuare Royal Curier Express sau furnizor,precum si la toti subsidiarii si afiliatii sai si respectivii lor angajati, agenti sau contractori independenti.

“Dumneavoastra”, ”dvs” „utilizator” - se refera la persoana fizica sau juridica careia i se adreseaza acest serviciu: expeditor, exportator, destinatar, importator, proprietarul bunului transportat, agent, reprezentant sau oricare alta parte ce are un drept legal asupra continutului expedierii. Este de datoria dvs sa notificati “Termenii si conditiile generale privind furnizarea serviciilor postale” catre toate persoanele care va reprezinta.

“Airwaybill”, “AWB” - este documentul de transport care include detaliile de expediere si “Termenii si conditiile generale privind furnizarea serviciilor postale”. “Transport”, ”expeditie” - include toate operatiunile si serviciile legate de o expediere incredintata noua.

“Expediere”, “expedierea”, “expedierii” - reprezinta trimiterea postala care cuprinde orice fel de documente, documente insotitoare, articole sau bunuri, colete, pachete sau marfa ce calatoresc cu un singur AWB, acceptate de noi in vederea transportului si descrise sau identificate pe fata AWB-ului.

“Serviciul de Curierat standard” – serviciul postal standard care presupune, in mod cumulativ :

“Serviciul Express” - serviciu poştal care presupune, în mod cumulativ:

  • preluarea de catre furnizor a trimiterii postale si predarea trimiterii poştale la adresa destinatarului, personal către acesta sau către persoana autorizată să primească trimiterea poştală;
  • eliberarea de către furnizor expeditorului a unui document care atestă data şi ora depunerii, precum şi, de regulă, plata tarifului;
  • răspunderea furnizorului pentru predarea cu întârziere a trimiterii poştale;
  • predarea rapidă a trimiterii poştale;

    “Serviciul de trimitere cu Valoare declarata” – serviciul postal a carui particularitate consta in asigurarea unei trimiteri postale impotriva pierderii, furtului, distrugerii totale sau partiale ori deteriorarii, pentru o suma egala cu valoarea declarata de expeditor si care nu poate depasi valoarea reala a continutului trimiterii;

    “Serviciul Ramburs” - serviciu poştal având ca obiect trimiteri poştale înregistrate, a cărui particularitate constă în achitarea contravalorii bunului care face obiectul trimiterii poştale de către destinatar expeditorului prin intermediul reţelei poştale;

    “Serviciul Confirmare de primire” - serviciu poştal având ca obiect trimiteri poştale înregistrate, a cărui particularitate constă în predarea către expeditor a dovezii privind predarea trimiterii, confirmată în scris de către destinatar;

    “Serviciul Schimbare destinaţie” - serviciu poştal având ca obiect trimiteri poştale înregistrate, a cărui particularitate constă în posibilitatea schimbării, la solicitarea expresă a expeditorului, înainte de predare şi într-un termen convenit cu furnizorul, a destinatarului sau a adresei înscrise pe trimiterea poştală, precum şi în posibilitatea opririi predării trimiterii poştale;

    “Serviciul Livrare specială “- serviciu poştal având ca obiect trimiteri poştale înregistrate, a cărui particularitate constă în predarea trimiterii poştale potrivit indicaţiilor expeditorului privind data şi ora predării, la adresa indicată, personal destinatarului sau persoanei autorizate să primească trimiterea poştală, sau ordinea de predare, în cazul mai multor destinatari;

    “Serviciul de Publicitate prin poştă” - serviciu poştal având ca obiect un număr minim de 500 de trimiteri poştale interne sau internaţionale care urmează să fie transportate şi livrate la adresa indicată de expeditor pe trimiterea în sine sau pe ambalajul acesteia, depuse în acelaşi punct de acces, de către acelaşi expeditor, prin aceeaşi expediţie, constând exclusiv în materiale de reclamă, marketing sau publicitate, care conţin mesaje identice, cu excepţia numelui, adresei şi a numărului de identificare ale destinatarului, precum şi a altor modificări care nu alterează natura mesajului. Nu constituie publicitate prin poştă chitanţele, facturile, situaţiile financiare şi alte mesaje având un conţinut diferit, precum şi trimiterile care conţin, în afară de publicitate prin poştă, şi alte trimiteri în acelaşi ambalaj.

  • Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
    Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
    Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.