Ghidul Serviciilor
Romanian Soft Company - Solutii Informatice Destinate Sectorului De Sanatate, Bucuresti
inapoi la firma 521 vizite
Poza Suport tehnic
Foto

Echipa RSC va livra urmatoarele servicii de suport:

  • Suport prin telefon, fax – furnizorul va avea o linie telefonica in timpul orelor normale de lucru (de luni pana vineri in intervalul orar 8.30 – 17.30) prin care sa asiste clientul la raportarea de erori si pentru a acorda primul nivel de ajutor in utilizarea si operarea sistemului. 
  • Suport remote via Internet – pentru scopul expres de a acorda suport Clientului si de a remedia problemele aparute.
  • Email – furnizorul va trimite pe email solicitarile sale pentru a primit suportul echipei RSC. 
  • Suportul tehnic oferit ca parte a serviciilor de garantie va fi prestat in cel mai scurt timp posibil, RSC asigurand interventiile in timp real, utilizand metodologia prezentata anterior: suport remote, email, telefon, fax sau onsite.

    In perioada de implementare a sistemului, specialistii RSC vor fi prezenti la sediul beneficiarului pentru a oferi tot suportul tehnic necesar.

    Suportul tehnic oferit ca parte a serviciilor post garantie este restrictionat la intrebari asupra modului de instalare, configurare si utilizare a produsului dezvoltat de Furnizor. 

    Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
    Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2025
    Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.